Playstation Vita [Deel 3]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Heb deel 1 op de PS3 destijds gespeelt, maar ondanks dat het idee leuk is, vond ik de controls ook te baggy en te puntje precies om leuk te zijn...

Heb deel 2 nu op de HDD staan met dank aan Plus, dus ik wilde eigenlijk wel effe checken of dat verbeterd was, maar dat is dus niet zo?

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    De controls niet, maar de rest wel. Vooral het level design voor het verhaal was een stuk beter. Nu was het iig de moeite waard om te spelen.
    Oh ja, ik had zelfs de LE gekocht van LBP2. :+ Totally worth it. :cool:

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Net Guacamelee uitgespeeld. 5:29 stond op de klok. Top game.

En dan moet ik nog een hoop sidequests, hard mode, alles op 100% en eventuele trophies die ik tegen die tijd nog gemist heb.

Ben wel bang voor Hard mode. :+ Heb de hele game in co-op gespeeld. Dan zal Hard in mijn eentje opeens driedubbel zo moeilijk zijn. :p

4. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat we momenteel stoort dat de game vrij traag loopt (little big planet )
    Voor de rest wel topgame.

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nog mensen de Soul Sacrifice demo gespeeld? Net gedaan, en... eh... ik had niet eens zin om de demo uit te spelen. Vond het maar matig.

6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Combat was wel vet maar het was zo vaag allemaal. Hopelijk een case van slechte demo(setup) en goede fullgame. Eens maar reviews afwachten.

7. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Nog niet, heb hem wel op m'n vita staan :D Samen met ragnorak oddesy, maar ben er gewoon weg nog niet aan toegekomen :mad: De game had na mijn mening zeker wel potentie om hem aan te gaan schaffen ^^

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Kijk eens wie vandaag is gearriveerd! :+

En die aardige meneer heeft wederom wat gratis spul erbij gegooid

Nu heb ik dus Vol.I en Vol.II wat ik beide niet kan lezen. Hoera!

En nog wat snoep. :cool:

9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    zijn nice.. ik zocht naar persona's zelf maar die zijn dom duur

10. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nice Dulle!:b:

11. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Haha perv! Maar dit is een PVC statue neem ik aan? Of ook een figurine (met scharnieren en shiznit)?

Over de demo van Soul Sacrifice: Ik vond het een toffe demo om te spelen, maar dit soort games liggen ook wel in mijn straatje. Het is Monster Hunter gemixed met Dark Souls vind ik. Maar dan alleen Dark Souls vanwege de vibe en stijl. Voor de rest is dit wel een game die erg geschikt is voor de handheld. Af en toe een missie tussendoor spelen die niet te lang duren. Weet niet hoe het op de lange duur is, maar ik wacht ook eerst reviews af. Alleen verwacht ik niet dat deze heel negatief zullen zijn. De Japanse versie werd namelijk aan alle kanten geprezen.

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Yukiko is een figurine, want ze heeft scharnieren. Shiznit weet ik niet zeker.
    :+
    Rise is inderdaad PVC. Eigenlijk veel mooier natuurlijk.

13. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ja PVC werkt extra mee aan het realisme, hmm...? :+

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Weet ik veel. Het voelt gewoon degelijker aan. Al komt dat misschien niet eens door het materiaal, maar gewoon door het feit dat er geen losse onderdelen zijn. :p
    Maar jij wilt gewoon weer een grap maken mbt het feit dat ze een bikini aan heeft. :+

@UpInSmoke0611: Waarom eigenlijk Persona's? Je bouwt door de game heen een band op met de personage's, niet met de Persona's, die zijn voor mij dan ook niks meer dan de manier om te vechten. Zelfs die waarmee je start wissel je al vrij snel in voor een andere. (ok, die van je party blijven wel hetzelfde, maar toch :p Ze zijn er alleen vluchtig tijdens een battle)

15. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Cause they look cool

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ok, reden genoeg. :+ Vroeg het me gewoon af.

17. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ik zou niet durven :+

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

Episodic adventure Jacob Jones and the Bigfoot Mystery coming soon to PS Vita

Greetings PlayStation Blog. Jacob Jones and the Bigfoot Mystery is an episodic adventure brimming with weird and wonderful characters and a host of brain teasing puzzles. We’re delighted to show you some screens from the game, and give you some insight into the world of Jacob Jones.

So firstly, the polite thing to do would be to introduce you to our hero, although he’s a slightly younger hero than you may be used to. Without further ado, meet Jacob Jones, the latest arrival at Camp Eagle Feather, the newest and best Summer Camp.

Now Jacob isn’t one to mix with other kids – he prefers the great outdoors and the company of his parents, so spending his summer with a load of weird kids at Summer Camp isn’t exactly his idea of fun. However, when he stumbles upon the mysterious Bigfoot, his summer takes on a whole new twist.

Developed using the powerful Unreal Engine 3, it has a charming visual style and a artistically unique world which is inhabited by vinyl toy characters. Coupled with this we have all of the technical bells and whistles you would expect to find on a cutting edge PlayStation Vita title.

Since the PS Vita system was announced we firmly believed that developing a casual and accessible title, whilst using the latest technology, would allow us to create beautifully imagined worlds that sit perfectly on the PS Vita system’s gorgeous screen.

By working with some of the world’s best puzzle creators, as well as the BAFTA nominated writer George Poles, we feel that we have surrounded the talented team at Lucid with true experts in their field, and created a truly beautiful and unique world for you to explore.

Look out for more from Jacob Jones and the Bigfoot Mystery in the coming weeks as we delve deeper into the background of the main characters, reveal a little about what’s going on at Camp Eagle Feather, and also reveal how some of the fiendish puzzles were constructed. Stay tuned!

19. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Door het "puzzle adventure" hoop dat het een beetje Layton-achtig is, geweldige games op de DS & 3DS:

Ziet er heel leuk uit.

20. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ziet er leuk uit!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina