Zonde dat je AVLS niet permenant kan uitzetten. Ik speel bijna altijd met het geluid via de speakers.
De functie is er om speaker/gehoor beschadiging tegen te gaan (en evt claims daarover ) en om batterij te besparen. Met oordopjes is max wel veelste hard trouwens, en als je een beetje audio op niveau wilt hebben zal je daar toch op uitkomen Ik snap het wel, ze willen dat je gewoon beide koopt en vervolgens zelf het scherm + speakers van de oude in de nieuwe prakt
Hmmmm final fantasy X&X2 voor 45 bij wehkamp, dan nog 10 euro eraf met code: Hoera. Dus dan zou die op 35 komen...
Of je kijkt wat vaker op budgetgaming.nl en je ziet shops die die prijs al vanaf het begin hadden.....
De goedkoopste heeft ook gelijk de langste levertijd. Pff. https://www.all4games.nl/Categoriee...nal-Fantasy-X-X2-HD-Remaster-Playstation-Vita
Ja zal best dat niet iedere online shop hem nu nog op voorraad heeft, maar goed, dan had je hem voor die mooie prijs kunnen pre-orderen. Yourgamezone heeft de LE voor de PS3 ook mooi geprijst......damn, zit er aan te denken die ook erbij te nemen....:,
Uiteraard! Mijn post was gewoon een uiting van teleurstelling, niet een reactie op jou post. ofzo. Wordt wel tijd dal all4games voorraad krijgt. Tijdje terug stond het ook al op ~2 weken. Is er cross save tussen Vita en PS3 versie?
Cross save wel, maar je moet ze wel beide los kopen. Van mij is is onderweg van Amazon, wel kut dat mijn geheugen nu bijna vol zit. Naja, 9 van de 10 games op mijn kaart nog niet eens aangeraakt dus verwijder het wel tijdelijk. Ga niet weer een nieuwe geheugenkaart kopen Sony.