Goeie Deal! Ben nog steeds zoekende, ik wil er nu echt 1... Heb al 1 op het oog, 2 maanden oud, screenprotector erop en een 16gb kaartje voor 100,- maar die gast antwoord maar traag... Marktplaats he....
ja opgehaald ga nu uitvogelen hoe alles werkt was al een gedoe om te zoeken waar het sd kaartje in moest lol nu aan het updaten. want koppelen met mn ps4 lukte niet
Deze is nog met bon ;-) Plus die intertoys bundel komt met fifa 13 waarvan de code is verlopen en 3 maanden psplus die ik zelf voor 15 euro kan kopen. Lijkt mij onzinnig om 15 euro neer te tellen voor fifa 13 waarvan de code in december 2013 is verlopen ;-)
Nu ik mijn vita heb ben ik nu natuurlijk op zoek naar games.. Ik ben een groot liefhebber van final fantasy VII dus die ben ik op dit moment aan het downloaden. Verder ben ik van plan om final fantasy x die remaster editie ook te halen en uncharted golden abyss als ik die ergens voor een leuk prijsje kan krijgen. Hebben jullie nog meer aanraders voor de ps vita?
Elke memory card? Whuut. Nee man. Vita memory card only uncharted zit bij de ps+ games. Dus doet er beter aan die daar te dlen
top download hem nu btw vind de vita vrij zwaar en niet fijn in de hand liggen hebben jullie dit ook of is het wennen?
De Memorystick kaartjes zijn altijd al ontzettend duur geweest. 256MB voor € 16,90 Heb nu een 64GB Micro SD voor € 22,99
Tja, da's typisch Sony en cashen op accessoires is ook een beetje het verdienmodel van Sony. Ik vind het ook belachelijk duur, maar aan de andere kant... het gaat financieel niet al te best met Sony/Japan. Dus support kan geen kwaad!
De Vita zwaar!? Vind hem juist ietsjes te licht aanvoelen voor zo'n groot apparaat. En de memory cards zijn hoerig ja, gelukkig zijn de games meestal heel goedkoop
Dat is waar. Het is eenmalig een investering dan in een kaartje en dan kan ik wel heel veel erop zetten.