Mehh ben er toch achter dat handheld gaming niets voor mij is dus ga hem zelf ook maar weer verkopen. wel kut dat ik final fantasy 7 heb gekocht voor 10 euro.. staat dit gelinkt met mijn account of staat die op de sd kaart zodat iemand anders er gebruik van kan maken?
Nu al ! Ik zou jezelf op z'n minst de kans geven eraan te wennen, de besturing is prima na een paar avondjes spelen en probeer's andere spellen enzo
ja heb final fantasy 7 gespeeld en uncharted golden abyss gister avond en vandaag de hele middag maar ik vind het toch wat stroefjes werken allemaal..
Haal deze er maar even bij Wat ben ik nou een tovenaar of overrated? Of een overrated tovernaar? Nee er zullen vast veel mensen plezier aan de vita of andere handhelds hebben. Maar doe mij maar gewoon een console daar heb je vaak die "clunky controls niet/stroefjes werkt zooi niet"
Helaas, ben sinds vandaag voorzien. 4 maanden oude Ps Vita met 8gb en 16gb kaartje en een spel, plus aankoopbon. 82 euro incl pakketpost!
ik doe hem voor 90 weg, waarvoor ik hem ook gekocht heb. Weet alleen niet of de nieuw eigenaar dan het spel erbij heeft wat ik gekocht heb op de marketplace?
Ik wilde beginnen aan DoS maar kan de locationdata niet aanzetten vanwege parental controle Ik heb onder settings ==> echter alleen maar Screen Lock staan. Hoe los ik dit op? Nm: al gevonden, is een aparte app. Wel raar dat ik die nog nooit heb gebruikt en dat sommige zaken wel restricted zijn.
Klopt het dat ik maar 1 account op de PSV kan zetten? Als ik met een andere account wil inloggen zegt hij dat ik alleen de account kan gebruiken die ik er aan gekoppeld heb?