Dus even zien hoor. Om mijn PSN account echt gewoon volledig te verwijderen/uit te schakelen op Vita, heb ik deze dingen gedaan: - Vita systeem gerestored - Memorycard geformatteerd Wat nog meer, of is dit het?
HAHAHAHA, wat is dat nou weer voor ding?! Wel jammer dat hippe kleurtjes altijd pas zo laat na de release komen, al ben ik totaal niet ontevreden met simpel zwart. [yt]_TkOdFbj1Eo[/yt] 1GB ingebouwd is wel nice. Al is het behoorlijk weinig. Maar beter dan niks.
De knoppen voor de Select en Start zijn wel groter geworden maar ga je ze niet per ongeluk indrukken want ze zitten op 1cm van de rechter stick. De nieuwe Micro-USB aansluiting is een ook groot voordeel.
Maar geen OLED. Dat is juist een van dé pluspunten van de Vita. Zonder dat scherm is het gewoon geen Vita meer. Als dit de toekomst is voor de Vita is bij deze bewezen dat het soms goed is om op de launch apparatuur te kopen.
Dus er komt een nieuwe VITA uit die ''kleiner'' en lichter is, maar niet het uber scherm heeft wat juist een sellingpoint van de vita is?
Aach, wie heeft de Vita nog nodig als dit er is Hoe gaat dit werken? Kan ik mijn PSN games daar ook op spelen? Hoe werken games die touch nodig hebben? Kan ik gemakkelijk switchen tussen mijn Vita en dit TV ding? Of is het niet de bedoeling dat ik beide heb? HOE GAAT DIT WERKEN?
Dat laatste is wel lijp. Gewoon op een andere tv spelen en je PS4 beneden laten staan als die televisie bezet is Niet dat ik het ooit zal gebruiken...
Dus zou ik gewoon mijn huidige memorycard in dat ding kunnen stoppen en verder gaan waar ik was gebleven? Ik denk dat dat is hoe het gaat werken. Klinkt iig logisch. Prijs zal ongeveer 100 piek zijn. Hm...
Ik vraag me af hoe die games eruit gaan zien op tv. De Vita heeft een resolutie van 960*544 (en sommige games halen dat niet eens). Hoe slecht zal dat er dan niet uitzien als het opgeblazen wordt naar een 32"/40"/50"/etc" scherm
Geen idee, het verschil in grootte van scherm lijkt me iig wel erg groot. Mensen zeggen toch dat je al verschil ziet tussen de 3DS en de 3DSXL?
Dan loopt de vita toch helemaal niet meer goed door de tv. Mensen die vita games wilde spelen maar geen vita hebben kopen nu die tv doordat die de helft goedkoper is dan de handheld. Alleen is het nu interessanter voor devs om te ontwikkelen van software omdat de markt groter wordt.
Wuut, Vet! Al snap ik nog niet helemaal wat de bedoeling is en wat de mogelijkheden zijn. Maar het ziet er naar uit dat ik dit jaar veel geld ga spenderen aan Sony. Wil een PS4 halen, en later dus ook een Vita. Zodat ik ook lekker op de plee kan door gamen en vooral in bed, want heb op mijn kamer geen tv. De TV waarop ik game staat in een bijkamertje waar ok de wasmachine en droger staan een waar het soms nogal koud is. Als er dan niemand in de woonkamer is kan ik dus gewoon mijn PS4 beeld naar die andere TV streamen zonder dat ik apparatuur moet meeslepen. Dat ga ik zeker veel gebruiken. Tenminste.. Dat is toch een van de mogelijkheden met deze Vita TV?
Dan is m'n 3DS dus een goeie keuze geweest En voor 100,- is de instap alweer een stukje lager waardoor Persona 4 ineens een stukje dichterbij is.