Hmm, hebben ze met de laatste update de friendlisten van de Vita en PS3 gescheiden ofzo? Op mijn PS3 zie ik niet (meer) wie er met de Vita online is..... Of heeft dat nooit gekunt en verbeeld ik me dat....
Volgens mij heeft dat nooit gekund, en zijn daar zelfs ook een hoop klachten over geweest. Maar misschien verbeeld ik me dat dan weer.
Dan zal ik het wel gedroomd hebben.....weird, want andersom kan het wél; op de Vita kun je wel zien wie er online is op een PS3....
Nee heeft nooit gekunt, je kan alleen via de vita de ps3 mensen online zien maar niet andersom. Dus: Vita --> ps3 = mogelijk Ps3 --> vita = niet mogelijk
De PS3 is niet gemaakt met de Vita in het achterhoofd, de Vita is wel gemaakt met de PS3 in het achterhoofd. Dat zal iig vast de reden zijn waarom het zo is. Het hele OS van de PS3 is niet echt flexibel om later dingen nog in aan te passen. Kijk maar naar het gebrek van party chat, wat simpelweg niet kán.
Wilde net hetzelfde aan jullie vragen. Ik kom hier al lang dagelijks...eerste keer dat ik jullie hier zie.
wtf is Aabs Animals nou weer. beschrijving is ook heerlijk gebrekkig NL. Iemand nog TWD gekocht? Ik ben het zelf niet van plan eigenlijk, maar ik ben wel benieuwd hoe goed de omzetting is gelukt.
Wacht, je hebt de game al 2 keer gekocht, nog niet uitgespeeld, en toch wil je het een 3e keer kopen?! Dat is...apart.