3ds it is. Heb de games vergeleken en dan kom ik toch op de 3ds uit. Games zoals Fire Emblem, Pokemon XY, Kid Icarus, 3 Zelda titels, Monster Hunter, Mario en Luigi titels wil ik echt spelen. Ook een beetje nostalgisch want heb de meeste vroeger ook veel gespeeld. Ik kan een 3ds XL + Mario bros 2 voor 100 euro overnemen en dat maakt de keus ook wat makkelijker. Weet wel zeker dat ik ook een Vita later ga aanschaffen als de remote play functie goed werkt en Vita icm een PS Plus account is natuurlijk ook heel nice. Bedankt jongens
Buuhh wil net die Vita + 8gb + killzone bestellen.. Hele dag over getwijfeld, ben ik eruit. Is ie weg //Is dit ook gewoon allemaal in Nederland te gebruiken? Want die Killzone is een download, maar kan ik dat met een NL account gebruiken? http://www.amazon.de/Sony-PlayStati...ref=lh_ni_t?ie=UTF8&psc=1&smid=A3JWKAKR8XB7XF
Balen. Helaas een erg bekend probleem voor mij, door lang twijfelen aanbiedingen mislopen. Jammer. Maar veel plezier!
Even een tip: Kid Icarus is geen reet aan. De rest van de games die je hebt opgenoemd kan je niet de fout mee in gaan. (Behalve Super Mario Bros 2 dan, is niet echt heel denderend, maar prima om een keer te spelen)
Ik hoor juist dat Kid Icarus een heel leuke game is met veel humor. En je krijgt er kramp van. edit: Heeft trouwens iemand nog The Walking Dead gespeeld op de Vita? Ik ben nog steeds benieuwd hoe de overzetting is gelukt.
Ik vond de besturing zo slecht dat ik m heb teruggebracht. De rest is opzich wel prima, maar als de besturing slecht is, ga ik niet doorspelen.
Of data-tegoed laten verlopen werkt ook Data-tegoed wat bij Vodafone binnen 1 jaar niet wordt gebruikt vervalt automatisch. Had nog ongeveer € 25 en toen ik de data-tegoed met €10 had opgewaardeerd wat ik alsnog de € 25 kwijt
Ben ook benieuwd! Nu ik de serie heb afgekeken tot hoever het kan, wil ik meer, en hij lijkt mij op de vita juist een mooie game. Maar als de besturing kut is dan speel ik hem wel op ps3. Als ik hem op de vita haal wil ik hem wel fysiek, de download was iets van 3, nogwat gb.
Alsnog besteld via Marktplaats. Zelfde pakket Nog ongeopend voor 140,- Hopen dat ie (deze week) binnen komt, blijf het altijd spannend vinden @MP
Oeh nice! Ik bestel zulke dingen eigenlijk nooit via MP, gewoon vanwege de angst om opgelicht te worden. Dan betaal ik liever iets meer maar wel verzekerd van een goed product. Maar mocht je het allemaal zo als afgesproken binnen krijgt heb je zeker een mooie deal en heel wat centjes bespaard Veel plezier alvast!!! btw, nieuwe zelda 3ds xl ziet er wel super uit
Is een klein lijstje van games die mij interessant zijn, dit zijn vooral grote standaard titels, dus nog tips? Ik hou niet specifiek van een genre dus alles is welkom Wanneer komen er nieuwe PS+ games online? De eerste van de maand?
Eind van de maand: http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=4996168&postcount=712 Wat ik even zo snel kan bedenken als aanraders Persona (JRPG) Gravity Rush (platformer/open world dinges) Guacamelee (metroidvania) Sly Cooper (platformer) Tearaway volgende maand Everybody's Golf Wipeout misschien (die vond ik zelf niet zo goed, maar anderen wel) Urban Trials is wel wat te vergelijken. Maar veel simpeler en ik wist er maar weinig plezier/voldoening uit te halen.
Betekent dat Uncharted dan nog gratis blijft volgende maand aangezien deze niet "leaved" ? En thanks voor het lijstje, Sly was ik idd vergeten. De rest ga ik straks wel even bekijken, eerst werken! Andere mensen nog suggesties?