1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Playstation Vita [Deel 4]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 7 aug 2013.

1. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Uncharted en Gravity Rush zijn de 2 jaarlijkse titels, die zijn er sinds eind november 2012. Dus als ze worden ingewisseld voor 2 nieuwe titels ( aangezien Plus iets is gewijzigd ) dan worden ze volgende ronde vervangen ( ook eind november aangezien deze ronde op 23 oktober ingaat ).

2. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Okee dan is Urban Trials niks voor mij, als ie zelfs voor jou al simpel is :+

Ik hoop dat deze ook snel op de Vita komt!
    [yt]3X2M7USGkgM[/yt]

Of een andere Rachet and Clank

3. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Dit is wat Insomniac er zelf over zei op de PS Blog:

Posted on 3 October, 2013 at 4:27 pm by James Stevenson
    We haven’t announced a Vita version at this time. We would love for there to be one but only if it’s the quality that our fans expect and deserve

Bij die Mega Pack met een 8GB kaartje en 10 downloadable games zit wel een Ratchet van de PSP, Size does matter. Staat tevens o.a. LPB en Wipeout op en bij de GM was die EUR 20,00 op moment geloof ik.

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Je hebt overigens ook Qforce voor de Vita, maar die port schijnt vreselijk te zijn. Dus maak niet de vergissing om die te kopen. :+

En over dat specifieke gerucht;
    Het zal dus wel komen, maar niet op 6 november. En gezien die PS3 versie maar €30 is hoop ik op een mooi prijsje als €20 :D

edit: Wacht, je koopt geen Persona?
    Lever je Vita maar gelijk in en ik wil je hier niet meer zien. :+

Laatst bewerkt: 16 okt 2013
  5. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Zou wel tof zijn als er eens een echte R&C naar de Vita zou komen; geen port maar exclusief._O_

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zeg; dat zou een systemseller kunnen zijn. Sony zal zeggen; de sales zullen niet hoog genoeg zijn, niet genoeg mensen hebben een Vita.

Tsja, zo blijf je bezig. :+ Je brengt geen games uit omdat het potentiële publiek te klein is. Maar het potentiële publiek blijft klein doordat je geen games uitbrengt. Argh! 8) We kunnen hier op XBW zelfs niet tot nauwelijks mensen over halen om de Vita te halen, hoe onaantrekkelijk zal het apparaat dan niet voor non-gamers zijn.
    Sony's eigen schuld. Ze zeiden laatst dat ze bijna de stekker uit de Vita hadden getrokken, en dat is te merken aan hun output.

7. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Als er niks met de PS4 werd gedaan straks, had ik hem ook niet aangeschaft. Er zijn leuke games op, maar het is wel een apparaat voor erbij en de keuze is nou niet echt immens.

8. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Tot nu heb ik nog zat te spelen maar daar komt natuurlijk ooit wel is een einde aan. Alleen tearaway komt er nu nog aan? Volgens mij is er niets aangekondigd wat volgend jaar ofzo komt toch?

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat is een handheld voor mij altijd. Daarom ben ik ook tevreden over de games. Het is gemakkelijk bij te houden, je bouwt nauwelijks een backlog op. :+ En dat meen ik serieus, dit lage tempo van releases ligt me wel.

10. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb juist eigenlijk al een backlog op en door de Vita. De tijd die ik op de Vita doorbreng is eigenlijk tijd die ik ook op een console had door kunnen brengen, ik neem de vita bijna nooit mee en het duurt voor mij te lang om een game op te starten en in het verhaal te komen. Door PS Plus komt die backlog vooral.

hehehheheh:

11. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Guacamelee is afgeprijsd op moment, zie store topic voor alle sales. Lees wel ook even het einde van mijn post voor aankoop :p

@DulleNL: Wat is Sound Shapes voor iets, weet jij dat toevallig? Indien ja, aanrader en waarmee kan ik het vergelijken? En is de DLC voor guacamelee de moeite?

12. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Tja, ik ben ook blij dat ik hem verkocht had en een 3DS heb gehaald. Wat een drama dat ding. Ik vond het fantastisch in het begin, maar op een gegeven moment miste ik wel echt games.

Toen kwamen MK7, Super Mario 3D Land, Luigi's Mansion 2, Fire Emblem, Donkey Kong Country Returns 3D, Animal Crossing en toen wist ik wat me te doen stond. Hoe bruut ik het ding ook mag vinden, voor mij persoonlijk waren er te weinig games die me aanspraken.

13. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Muramasa Rebirth is vanaf nu ook te downloaden via de store voor 24,99 en het gratis Crazy Market.

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Crazy Market? Wat is dat?
    Sound Shapes is een platformer gebaseerd op muziek ofzo. :p Heb em zelf niet, maar er is wel een demo van. Schijnt wel een leuke game te zijn.
    De DLC heb ik ook niet.

Sorry. :+
    Nounou, drama is wat overdreven. :+ Maar als er geen games zijn die je aanspreken kan je er niet veel mee. Net zoals er veel mensen die niks hebben met de 3DS. Dat is geen fout van het apparaat, maar persoonlijke smaak.

15. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Schijnt dat je een supermarkt moet runnen of zoiets.

Flower en flOw komen ook beide naar VITA op 29 nov en samen met Escape Plan en Sound Shapes tevens op de PS4. En alle 4 Crossbuy :)

16. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Tuurlijk, I know. Ik vind zelf de Vita een vetter apparaat dan de 3DS hoor. Maar helaas, er zijn geen games die mij aanspreken, tenminste bijna niet. er zijn overigens een stuk minder mensen die niks met de 3DS hebben dan mensen die niks met de Vita hebben :+

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hm. Not bad. :p
    True =(
    Ach, niet iedereen kan goede smaak hebben! :+

18. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ik zit nog in dubio of ik een 3ds naast me vita moet gaan halen... Als ik ze beide niet had gehad was het denk toch wel de vita geworden. Maar games als Pokemon en animal crossing trekken mij enorm.

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.736
    Inderdaad. Gelukkig is het maar de minderheid die een slechte smaak heeft. :cool:

20. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Sound Shapes is een erg toffe platformer. Hij is wel zo uitgespeeld, maar dan is het doel om andere challenges aan te gaan. Deze zijn dan ook flink pittig, maar houden het spel erg interessant.

De integratie van platforming in combinatie met muziek is erg goed gedaan. Het speelt lekker weg, ziet er leuk uit en voor die prijs vind ik het nog steeds elke cent waard.

Het is niet echt te vergelijken met een andere game, tenminste niet een waar ik zo op het ogenblik op kan komen. Probeer de demo een keer en kijk wat je er van vindt. ;)

Deel Deze Pagina