1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Playstation Vita [Deel 4]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 7 aug 2013.

1. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Heu binnen :D

140,- voor Vita + Killzone + 8gb. Alles was nog ongeopend :)

Eerst even school afmaken.. Al is dat nu wel even lastig haha

2. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Heeeeuuujjjj gefeliciteerd :+ Maar maar maar ga je dan vandaag niet op de vita spelen? :eek:

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hij zegt toch van wel? Als ie uit school is. :+ Of denk je dat ie bedoelt dat ie eerst zijn hele opleiding gaat afronden? 8)

4. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    School afmaken klinkt idd eerst de opleiding afronden of een project die een paar dagen inneemt. Anders zeg je, als ik terug ben van school :p

5. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Fuckers :p
    Nee even een project afronden

6. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    HIERRRRR! bammmm ik zei toch project :eek: Dus dat duurt nog een week voordat die z'n vita uitpakt :+

7. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Projectje :p puntjes op de I en dan klaar.

Wilde net een PSN account aanmaken, blijkt dus dat ik er nog een had van tig jaar geleden. Met Playstation gebeld, nu gaan ze dat account verwijderen.. Maar dat duurt lang zeg..

8. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Hoe schakel ik de Bluetooth uit?

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Instellingen > Apparaten > Bluetooth Apparaten > Bluetooth functie uitschakelen

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    waar heb je die gekocht voor 140?

11. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Wilde kopen bij wehkamp, voor 180. Net toen ik op "afrekenen" drukte was ie uitverkocht.. Na een halve dag twijfelen
    Toen ging ik even op MP kijken en toen bood iemand hem aan (ongeopend) dus die heb ik vandaag binnen gekregen.
    Hij is nu wel voor 179,00 bij MM

12. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Ik heb er een 8gb kaartje bij en die is nu 3178/7632. Ik heb nog geen spel gedownload of iets. Gaat wel erg snel niet?

Als ik straks nog een 16 gb kaartje koop kan ik dan wel gewoon verder met alles? Slaat ie de savegames en instellingen op het apparaat zelf op?

En kan ik nu killzone spelen, volgende week eraf gooien. Uncharted downloaden en spelen en dan die eraf gooien na twee weken om Killzone er weer op te zetten en verder te gaan met de zelfde save? Of verwijdert ie de save ook als je het spel verwijderd?

13. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Dat is voor je firmware, maar ik wist niet dat het OS zoveel gb innam :) Als je straks een 16 GB kaart koopt moet je alles van je 8GB kaart overzetten via de app content manager.

Eenmaal verwijderd, dan is je savedata ook weg. Het enige wat je daar tegen kan doen is je savedata via content manager ook op je pc zetten en terug zetten wanneer je weer wilt.

14. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Jaa vond het ook erg veel voor de firmware maar ik ben nu wel Killzone aan het downloaden, misschien heeft ie dat er al afgehaald. En bedankt!

15. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Als je het geld ervoor hebt; koop meteen een 32GB kaartje. Daarmee zit je voorlopig echt goed.

16. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    64,- is veel voor maar 32 gb, maarja dan ben ik wel in een keer van al het gezeik af.

Heeft er hier trouwens nog iemand Killzone? ik speelde vanmiddag wat maar kon nergens een manier vinden op te saven. Dus hoopte dat ie autoamtisch gesaved was.. dus niet. Toen ik hem opstartte moest ik alles weer opnieuw doen.
    slaat ie pas op na 1 lvl ofzo?

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    zijn ps vita games regio vrij?

18. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    okay koop ik daar mijn 64gb kaartje + batman ;) als ik in de us zit

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Crazy Market valt trouwens tegen! :+ Ik hoopte op een sim, een 'tycoon' achtige game. Maar het is gewoon... een typische smartphone game. Je moet gewoon de hele tijd producten afrekenen. Lame!
    Hopelijk pakken andere F2P games beter uit. Waar blijft Dragons Dogma Quest? Of die game waar je een band moest managen (ofzo :p)? En die game waar ik de titel van kwijt ben! :9

edit: Wacht, ik bedenk me net dat ik de laatste tijd niet genoeg mensen Thomas Was Alone heb aangeraden. Dus... Ik raad die game aan.

Laatst bewerkt: 18 okt 2013

Deel Deze Pagina