Hoezo niet weer? Mensen vragen om aanraders, ik noem die game. Daarbuiten noem ik de game niet tot nauwelijks.
Nee joh was grappie Iedere keer als ik mensen hoor praten over die game dan denk ik aan jouw dulle haha, omdat ik weet hoe geweldig jij die game wel niet vind. Vind je het trouwens niet het beste spel op de vita?
Thomas heb ik nog niet DulleNL, maar met je andere aanradertje ( Guacamelee ) vermaak ik me iig uitstekend. Echt een leuke game
Ik wacht nog even tot Guacamelee uitkomt met ps plus, was toen gezegd dat het een grote kans is dat die komt op de ps blog ofzo.
Klopt, net als Hotline Miami ( zie mijn post in het Store topic ). Ik vond de prijs echter wel aantrekkelijk en dan wil ik de game ook best betalen, en hij is elke cent waard moet ik zeggen. Limbo is overigens geen Crossbuy meer. Playdead heeft vandaag ook zijn site aangepast waarop vermeld stond dat hij wel Crossbuy was. Ik heb echter, nadat ik ze gemaild had, een excuusmailtje ontvangen en een code voor de VITA versie. Dus complimenten voor Playdead.
Ik zie net dat ThomeswasAlone gratis was bij PS Plus, en ik hem nu dus gewoon kan downloaden. Was toch dat spel waar Dulle het iedere keer over had? Misschien tog maar downloaden nu die gratis is
Het is een paar maanden geleden gratis geweest ja. Hoe komt het dat je het nu ook gewoon kunt downloaden? foutje? opnieuw toegevoegd aan PS+? En ja dat is die game. Maar jij zult het toch wel niks vinden want je hebt geen smaak.
Ik had hem toen wss in mijn downloadlijst gezet, ik ging mn downloadlijst nu net af om te kijken voor limbo en toen kwam ik TWA tegen. Misschien is het wel mijn GOTY Dit begint alvast goed: Overview: Estimated trophy difficulty: 1/10 (Trophy Difficulty Thread) Offline: 15 (13 , 1 , 1 ) Online: 0 Approximate time to 100%: 4-5 hours