Ik ben wel benieuwd naar de mensen die de VITA Killzone aan het spelen zijn. Wil die game misschien wel halen nu hij maar 30 euro's is bij de MediaMarkt. Iemand die even een minireviewtje kan doen?
TWA gespeeld Ben om! Leuke game Alleen luister/lees ik dat gekke verhaal niet, is da erg? Spoiler Eerste trophie is ook binnen!
Als je het zonder het verhaal ook leuk vindt is het natuurlijk niet erg. Maar het verhaal is wat de game charme geeft, wat het speciaal maakt. Verder is de game vrij kort en gemakkelijk (wel erg leuk natuurlijk, maar het is de combo met het verhaal wat de game écht top maakt)
Vat het verhaal is kort samen Misschien dat ik het dan snap, zit nu bij 2.1 ofzo zonder verhaal gevolgd te hebben.
Thomas was alleen. En... uhm, nah. Ik kan wel kort wat dingetjes zeggen, maar dat komt gewoon niet over als ik zo droog dingen opsom. Het is essentieel om het tijdens het spelen te ervaren, verteld door die...verteller. Het is daarnaast natuurlijk niet een verhaal wat jij misschien in gedachte hebt zoals een Heavy Rain of TLoU. Speel de levels opnieuw, of speel door en let vanaf nu wel op. Of let helemaal niet op als jij dat wilt.
Haha oke thanks, vind het echt wel een leuke game btw. Zeker een aanrader! (Maar geen €7 waard tot nu toe)
€7 te duur voor wat je ervoor terug krijgt. Je betaald toch ook geen €80 voor uncharted? Misschien dat als ik verder kom me mening veranderd maar tot nu zou ik max €5 ervoor willen betalen.
Als ik iets tof en leuk vind, dan kan ik me niet druk maken om € 5,00 of € 7,00, dat verschil lijkt me vrij miniem. Een game van € 55,00 of € 80,00, dat is een beetje een ander verhaal niet?
Ik denk dat ik het concept wat te simpel vind, maar hey ik heb hem voor €0 dus mag nie klagen! Ik vermaak me er prima mee. Maar €7 vind ik ook zo een onzin bedrag, dan moet je €10 aan je porto toevoegen,t erwijl je anders gewoon €5 precies kan overmaken.
Zo vandaag ook een Vita gehaald inclusief jaar plus en een aantal spellen (zie ook pats topic) sinds de Playstation 2 niet meer op een Playstation gespeeld dus veel in te halen
Langzaaaaaaam maar zeker komen er steeds meer Vita bezitters. Hoera. _______________ Voor PS+ bezitters is overigens de Destiny of Spirits beta te downloaden.
Dat zijn de betere berichten Kwam er van de week wel weer achter hoe slecht het is met de bekendheid van de Vita. Collega van mij bezit een PS3 en wist niet eens wat een Vita was.
haha yay --------- Destiny of spirits beta downloaden is echt een ergenis! Hij is maar zoveel mb maar het duurt nog steeds erg lang! Na dat ik hem had gedownload vond ik er eigenlijk ook niet zoveel aan.
Ik heb nooit problemen met het downloaden op de Vita. Het gaat altijd sneller dan op de PS3 (al is dat niet zo moeilijk ) Ondanks dat niet iedere F2P game een topper is (Crazy Market) blijft het toch lekker dat ze er uberhaupt zijn, en nog blijven komen.
Is/was ook eerste game waarbij het lang duurde. Maar wellicht is de game zelf wel goed maar het spreekt mij gewoon niet zo erg aan, houdt uberhaupt niet zo van kaartgames op een handheld/console. Wellicht dat anderen het wel leuk vinden