1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Playstation Vita [Deel 4]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 7 aug 2013.

1. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    :eek: Zijn er geen trophies? _0/

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    ...In closed beta's nooit. Ik had aangenomen dat je dat zelf gelijk zou bekijken.

In de full versie neem ik aan van wel.

3. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ow ja betaszit nooitt rophies maar ik dacht dat je het over de fullgame had.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben nu Batman Origins aan het spelen. Erg vermakelijk spel :D

5. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb hem hier ook liggen, maar was eerst begonnen aan killzone. Goed om te horen dat ie leuk is

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

6. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Thomas Was Alone 100% gehaald \o/

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Weet je wat ik haat? Games zonder in-depth statistieken.
    Waarom post ik dat in het Vita topic? Omdat ik verder ben gegaan met Ass Creed en er een aantal trophies zijn waarbij een X aantal dingen moet verzamelen, een X aantal kills moet krijgen op een bepaalde manier etc. Ik wil weten hoe ver ik ben! Er zijn wel stats, maar juist die waaraan een trophy is gekoppeld zijn nergens te vinden. (of ik ben blind)

En ik vind statistieken gewoon leuk. :+ Hoe meer hoe beter.

8. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Moet je Guacamelee maar niet negeren! Maar...geen idee, AC ontbreekt nog in mijn VITA collectie :+

Welke raad jij trouwens aan als je moest kiezen, Gravity Rush of Uncharted? Ik neig naar Gravity als volgende game maar Uncharted lijkt me ook wel tof en is een hoop GB wat ik kan verwijderen nadat ik er klaar mee ben.

Laatst bewerkt: 1 nov 2013
  9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik?! Guacamelee negeren? Pff, dat ik nog niet alle trophies hebt wilt niet zeggen dat ik het negeer. :+

10. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Je bent hem niet a t spelen toch? En die plat is toch leuker op je Card als ass creed :)

11. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Dat kan je zien hoor :p Klik op start -> opties -> en dan statistieken.

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    "Er zijn wel stats, maar juist die waaraan een trophy is gekoppeld zijn nergens te vinden"

:p
    Geen idee welke plat leuker is. Beide games zijn op hun eigen manier leuk. En ik wil voor beide wel de plat. Waarom zou Guaca leuker zijn om 100% te hebben?
    En de reden dat ik niet met Guacamelee bezig ben is omdat de game niet geïnstalleerd staat, niet omdat ik opeens besloten heb de game te haten. :+

13. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Welke trophy bedoel je?

14. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Trouwens een tip DulleNL voor als je voor alle kistjes gaat. Let er op dat als je afgaat, ook al kan dat een stuk verder zijn dan waar je laatst gevonden kistje stond, het kan zijn dat hij die progress vergeet. Ik had op een gegeven moment alles 100% maar trophy unlockte niet, bleek er 1 kistje weer gespawned te zijn, terwijl ik die al geopend had. Dit had ik trouwens ook met de quest trophy, 1 sidequest moest ik opnieuw finishen terwijl ik hem al had gedaan ( alleen progress van het beëindigen van die quest was opeens weg ).

Edit: Grav of Uncharted?

15. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Uncharted imo, bleef voor mij wat langer aantrekkelijk en zat een goede story in, wat ik iets miste in grav. Maar je kan in principe geen verkeerde keuze maken, beide zijn goed.

16. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Denk dat ik idd maar Uncharted begin, die is ook 3-4 GB en mijn kaartje raakt langzaam aan vol dus kan die GB's goed gebruiken.

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Was het gemakkelijk dat kistje te vinden? Werd het wel weer opnieuw aangegeven op de map?

En ik ga niet kiezen tussen die 2 games. :+ Ik heb met beide veel plezier gehad. Kat <3 En als je dat gravity gedoe een beetje onder de knie hebt en je met een hoge snelheid door de stad heen weet te razen _O_
    Hm, hoeveel ik al heb gestolen, hoeveel kills ik bv met het parasolgeweer heb, hoe vaak ik al van outfit ben veranderd etc etc.

18. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Nee op mijn map stond gewoon alles 100% dus dat was wel verwarrend. Die quest trophy was echter eerder en ik las toen op forums dat juist die glitched was. Baalde toen al dat ik alle quest weer opnieuw moest doen 2de playthrough, ik zag echter tijdens het verder spelen opeens weer een uitroepteken bij een quest NPC. Daarmee gepraat en toen unlockte trophy, quest had ik eerder ook al helemaal gedaan echter. Bij kistjes had ik dus al het vermoeden dat de game 1 of meerdere niet had geregistreerd, maar bij het opnieuw nalopen van de gebieden had ik geluk, kwam in het eerste gebied wat ik uitkoos gelijk kistje tegen.

Edit: Ja beide games lijken mij ook tof, dan ga ik maar voor meeste GB ruimte :)

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    lucky bastard. :+ Ik zie het alweer gebeuren dat het bij mij mijn allerlaatste kistje wordt.

Ben je ook van plan nog een keer Ass Creed te halen, of is dat niet het soort game wat je leuk lijkt?

20. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ja die wil ik ook nog ja. Op VITA mis ik momenteel Persona ( ik twijfel al maandenlang door de constante IGC geruchten haha ) , beide Raymans, AC en Dragons Crown. Die wil ik uiteindelijk allemaal nog hebben. Tearaway die haal ik gelijk dag 1 en Toukiden, als ik het goed schrijf, wil ik ook nog maar die komt volgend jaar.

Deel Deze Pagina