Hoeft idd niks te zeggen maar als je de Blog een beetje volgt dan is de kans erg groot. Bijna elke keer als ze zo'n opmerking plaatsen verschijnt zo'n game in IGC. Normaal zeggen ze ook gewoon dat hij voorlopig niet komt als de game daadwerkelijk niet komt. Het is idd geen garantie maar laat mij wel twijfelen ( al heb ik inmiddels besloten dat Persona er in dec. komt, via IGC of via aanschaf in de winkel )
Parental controls, yaaay! Wat updates en tweaks, maar niks waar ik gebruik van zal maken. Panoramic foto's zijn leuk, maar niet met de camera wat de Vita heeft.
WHAT? Geen gebruik maken van Remote Play op de PS4? Vriendenapp is ook geupdate met wat designelementen.
friends app gebruik ik niet, en ja ok die PS4 app. Maar dat is niks onverwachts, iedereen wist dat dat in de volgende update zou zitten. Ik was meer op zoek naar nieuwe leuke functies.
Heb je al geprobeerd of je wallpaper nu wel zichtbaar blijft als je een eigen gemaakte map/bubbel in gaat?
Hij blijft niet staan, gewoon weer de standaard wallpaper. Het was mij trouwens niet eens opgevallen haha.
Uncharted bijna uit, zit in chapter 33 nu. Daarna maar kijken of ik voor de Plat. ga want is volgens mij wel veel grindwerk voor de wapens. Wel erg toffe game voor de Vita.
Wil binnenkort een Vita halen. Maar ben nog een beetje aan het twijfelen of ik de OLED versie haal. Of ga wachten op de LCD versie. LCD versie heeft een iets minder beeld. Maar de batterij gaat wel 4u langer mee (met 50% brightness) als ik de engadget review moet geloven. Lastige keuze Heb een jaar terug mijn eerste Vita verkocht. En heb er nu toch spijt van ! Welke Vita accessoires zijn trouwens aan te raden ? Cases etc !! Ik las op een andere forum dat die PDP Trigger Grips en Nyko Powergrips erg goed zijn. Maar heeft zo een grip nou echt zoveel meerwaarde ?
Sowieso 100% zeker weten OLED. Als je die ook op de helft minder brightness zet gaat die accu ook langer mee. Ik heb alleen een stevige case waar ik de Vita in kan bewaren (Big Ben). Voor de rest niks. Heb wel eens gedacht om zo'n grip aan te schaffen, maar nadat ik Killzone zonder problemen gespeeld heb leek mij dat zonde van het geld.
Ik vind mijn grip zeer fijn. Iemand nog Muramasa Rebirth nog goedkoper dan 25 euro gezien? Die game is best duur overal heb ik het idee. Wel €25,- op PSN. Vaak kun je ze wel goedkoper vinden dan daar.
Ik zou ook lekker voor de OLED gaan, enige voordeel voor mij aan de slim versie is dan die een stuk dunner en vooral lichter is. maar ik vind het design en scherm gewoon niet zo mooi al de eerste Vita. Daarnaast is het maar de vraag of ze in EU verkocht gaan worden en wanneer? Het zou zelfs zo maar kunnen dat ze ooit/uiteindelijk wel naar EU komen maar dan toch met een OLED scherm (dit heb ik is een x gehoord in een yt vid). Maar nu, zou ik voor de OLED versie gaan. Als cases heb ik bij launch gewoon de travelkit genomen, iedere avond doe ik hem weer in de dikke pouch en sochtends neem ik hem weer mee door het hele huis zonder case erom heen. Ik heb wel zo een bumper maar al snel merk je dat er vuil in de randjes en tussen de gaatjes en je vita gaat zitten.
Ik had destijds alleen die Starter kit gehaald. Deed er alleen niks mee ! Wil sowieso rond kerst een Vita halen. Op 14 nov worden er allemaal announcements gedaan bij Spike TV (oa nieuwe PS4 titels als ik de berichten moet geloven). Dus misschien ligt de nieuwe Vita rond kerst wel in de winkel. Dan kan ik de beeldschermen zelf testen in de winkels. Maar ik betwijfel het eerlijk gezegd ! Als die LCD vita rond kerst nog niet in de winkels ligt haal ik gewoon de OLED versie.
Ik denk dat als je OLED eenmaal gewend ben je het verschil wel merkt. Maar de Vita is zo goed als nieuw voor je dus wellicht dat je het verschil niet eens merkt tenzij je hem bij een vriend ofzo er naast legt.
Hoezo? Stukje klimmen lijkt me niet zo moeilijk. De MP is vervelender, vooral nu je alleen nog maar tegen bots speelt.