Stukje? duurt lang hoor haha 2 uur ofzo. MP is wel lache, je speelt er heel snel doorheen. Heb ac lib ook weer aangegooid maar ik ben bezing met die trophy: human shield. Maar het lukt niet hoor? Hoe heb je die gehaald?
misschien 2 uur als je op 0 begint, maar ik neem aan dat je de game al hebt gespeeld en dus al een stuk hebt geklommen? Dan zal dat echt niet zo extreem lang duren. die trophy heb ik hier gehaald Naar binnen rennen, guards meelokken naar andere guards. op tijd op X drukken om iemand als shield te gebruiken. Klaar.
Zit nu op de 7, maar zodra je dood gaat wordt die weer terug gezet naar 0. Ik had de game uitgespeeld en toen ben ik voor de klim trophy gegaan en vanaf toen heeft het 2 uur geduurd.
Heeft het in de MP eigenlijk nu om tegen iemand te vechten waar je 3 energiepunten voor nodig hebt tov iemand waar je maar 1 voor nodig hebt? Krijg je meer XP?
Volgens mij niet, maar je kan gewoon doorgaan terwijl je energy 0 is. btw, heb human shield trophy \o/
Ze hadden veel meer moeten doen met de MP. Of minder (oftewel, weg moeten laten). Ik heb het een paar maanden regelmatig gespeeld (gespeeld, niet gegrind) en het kan in potentie leuk zijn, maar uiteindelijk is er gewoon te weinig eigen input. Geen tactiek, niks... Voor het grinden: Is Positie mijn level? Dan hoef ik niet eens meer zoveel. edit: Ik zie net in het Live area dat je 47.000 hebt afgelegd. Da's weinig. Ik zit op 117.000. Geen wonder dat jij nog zo lang moest spelen voor het klimmen. Je bent zeker weer vooral gericht gegaan voor de trophies, ipv ook 'gewoon' te spelen?
hehe Nee ik heb eerst gewoon de game lekker op m'n gemak uitgespeeld, vervolgens nog wat (simpele) trophies erbij gehaald, toen gegrind in de MP omdat ik er niets aan vond, en nu bezig met de rest van de trophies.
Is die Tales from Space: Mutant Blobs Attack van Drinkbox ook leuk op de Vita? Is nl. weer een nieuwe Sale en das 1 van de titels.
Mutant Blobs Attack? Zeker! Erg leuke platformer. edit: En zo te zien is bijna iedereen het met me eens http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=167891
Tales from Space: Mutant Blob had ik destijds ook op mijn Vita. Erg vermakelijk idd Is ook vrij cheap
Net ff een data sim gekocht (prepaid) kan ik er ook eens mee op pad als er geen wifi is Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Er is een Tearaway topic December. Eindelijk. (ik blijf dit op de eerste plaats als Vita titel zien en pas op de 2e een PS4 titel. En ver daarna PS3. )
Nohhhh gister bezig met die trophy van AC Lib dat je alle collectibles van elk costuum moet pakken, maar was te laat om met slaaf verder te gaan dus game afgesloten. Nu heeft die er 3 niet opgeslagen van assassins costuum, dus moet ik weer opnieuw -_- EDIT: Laat maar, ik dacht dat het alleen maar in new orleans was... Blegh game komt beetje me neus uit nu met alles verzamelen enzo.
Hoppa Eerste trophy: 1 November 2012 Laatste trophy: 7 November 2013. Damn, zo close om het precies in een jaar te doen. Wel lekker dat die game nu helemaal afgerond is. edit: The Art of Killzone is trouwens wel een leuke app! Mogen ze vaker doen.
Hoe krijg je het parasol geweer in AC Lib? Loop al met dat vrouwelijke outfit, en ik weet zeker dat ik het parasol geweer al is een keer gehad hebt, maar can't find them anymore
Je loopt toch altijd met dat parasol geweer rond? Dat paraplutje wat je altijd bij je hebt... Schiet het af met driehoekje. Het is niet een wapen wat je moet selecteren.