O oke Spoiler Het gaat wel goed met de Fanta, hij is nu voor de helft leeg EDIT: Vita TV is regio locked. Importeren heeft geen nut nog, tenzij je een Japans account hebt en gebruikt en snapt. Jammer, wellicht dat die nog naar EU komt.
Waar blijft trouwens mijn Football Manager 2014 Letterlijk niks meer van gehoord sinds de eerste reveal.
Hoe krijg je die trophy in AC Lib dat je alle slaven missie's moet doen? Spoiler Er was maar 1 afbeelding in New Orleans, die heb ik gedaan maar hij popte niet op, dus ik vermoed dat er nog ergens eentje is, volgens mij in bayou wat ik gelezen heb.
Geen. Als je er 1 kunt kopen voor dezelfde prijs als wifi, dan doen, moet je er 5 euro extra voor betalen dan niet.
Hij is goedkoper zelfs WiFi+3G 149,99 Wifi 159,99 Ok hij is dan wel niet op voorraad maar voor die paar euro meer Denk dat ik'm beter gewoon kan tetheren met m'n telefoon though, Vodafone is verschikkelijk en zal ook wel best aan de prijs zijn. EDIT: Damn wat een keuze uit bundels Die 10 games Megapack gaat'm worden denk ik. Is 8GB genoeg?
Als je ps+ neemt of via ps store download games wilt kopen dan is 8 gb niet genoeg, systeem zelf neemt ook wat in. Heb nu zelf 16 gb en 4 vrij nu (ps vita een maand) Sent from my iPhone using Tapatalk
Eh shit kom je nu mee heb die Megapack besteld met 10 extra games en een 8g kaartje. Heb de install sizes bekeken en dacht dat het wel zat was als ik een beetje creatief games wissel. Hoeveel neemt het OS wel niet in dan?
8GB is lekker voor een begin. Maar hoeveel nemen die 10 Megapck games al in beslag? En hoeveel ben je van plan nog te downloaden? Heb je PS+? Met games als Uncharted, Persona, Sly Cooper die allen 3+GB p/s zijn zit het heel snel vol.
Heb nog helemaal niks net voor het eerst ingelogt op de Playstation site. Ga sowieso wel PS+ nemen. Geen idee hoeveel die games in beslag nemen, de helft zal sowieso wel prut zijn of iig niet lang erop staan. - PS Vita - LittleBIGPlanet - PS Vita - WipEout 2048 - PS Vita - Little Deviants - PS Vita - MotorStorm R/C - PS Vita - Frobisher Says - PS Vita - The HD Adventures of Rotating Octopus Character - PSP klassieker - Ratchet & Clank - Size Matters - PSP klassieker - Everybody's Golf 2 - PS Vita Free-2-Play - Game Ecolibrium - PS Mini - Hungry Giraffe (PS Mini) Het ging mij vooral om LBP, Wipeout, R&E en Motorstorm, die zijn los al zo'n 15 euro dus samen met dat 8gb kaartje heb ik m'n winst wel. De 32gb is trouwens 62euro wat nog wel te doen is.
Volgens mij is het systeem 2 gb? Hij zegt bij mij memorystick card capacity 14 gb en heb free 4356 mb. Heb dan gravity rush, jak & daxter trilogy, motorstorm rc, god of war ghost of Sparta, stranger's wrath en resistance retribution gedownload. En dan nog 7 spellen op zo'n kaartje. Mijn psn id is trouwens MisfitNL add me als je wilt Sent from my iPhone using Tapatalk
Damn 2gig is best wat, zeker met zo'n 4gb kaartje zou me iig flink genaait voelen als je een nieuwe vita haalt en het eerste wat ie doet is ff de helft van je opslag vol blubberen met OS Naja we gaan het dinsdag zien, maandag bezorgen ze blijkbaar niet meer Kan je trouwens niet toevoegen op de website, kan volgens mij alleen op de VITA zelf.
Ja, hoop dat het mee valt of ik het verkeerd zie. Ik ben een hamster en kocht vita + Batman pack zonder geheugen en toen los 16 gb kaartje, twijfel nu al of ik niet 32 had moeten kopen, kan nog steeds, maar dan staan je oudere saves op die andere kaart volgens mij Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja, wat dat betreft is zo'n 4GB kaartje net zo'n naaistreek als een 360 met 4GB of een PS3 met 12GB....snap echt niet dat bedrijven dat doen. Ja, je kunt je product zo iets goedkoper op de markt gooien, maar mensen komen er toch achter, of een verkoper vertelt het ze waardoor die mooie prijs meteen al omhoog gaat. Ach ja.
Je kunt wel saves overzetten: Backing up save data on the PlayStation Vita is a breeze. If the game in question saves its data on the memory card, all you need to do is use the Vita's Content Manager software to drag and drop it to your PC. If it's stored in the system memory, you can't export it to a physical location. You can, however, upload it to the cloud, provided you're a PlayStation Plus subscriber. Geen probleem dus! Haha ja dat waren echt schandalige grappen, weet nog goed dat een best arm stelletje dat ik kon met z'n tweeën een 360+Halo bij elkaar gespaard hadden en er toen achter kwamen dat je niet kon saven of updaten vond het zo zielig dat ik ze toen zo'n veelste dure HDD heb gegeven. Het is eigenlijk gewoon je reinste goorlapperij want je kochtt een product dat eigenlijk niet functioneert maar wettelijk wel verkocht mag worden.
Heb zelf ook maar ff een 32 gig kaartje besteld (Amazon 48 euro) leverdatum onbekend, nou ja ik red me eerst nog wel met de +/- 4 gb die ik nu nog over heb, kan ik daarna overzetten en verder hamsteren Sent from my iPhone using Tapatalk
Welke Amazon? Op de UK is ie out of stock en DE/US is allemaal 75 euro+ Enneuh denk ook maar een hoesje ofzo erbij halen, zo'n inschuif ding lijkt me niet echt handig ivm analogs?
Wel bij amazon.co.uk besteld, stond bij: will be send when restocked, maar toch niet echt met spoed nodig Ik heb zo'n pouch gekocht van Big Ben met screen protectors en crap oortelefoontjes erbij voor 10 euro. Oortelefoontjes weggegooid. Ik hoor ook veel positieve verhalen over zo'n grip, maar die heb ik zelf niet. Ik kocht die pouch in de MM, maar kan hem online niet precies vinden, maar is dit idee: http://www.budgetgaming.nl/game-profile/big ben opberghoes_PSVita.html Bevalt mij goed in ieder geval.
Aaah vandaar, ook maar ff bestellen dan. Misschien als ze er twee hebben dat ze wat sneller restocken En die pouch lijkt me nogal...gigantisch mja kijk wel ff bij de MM zo, anders gewoon geen hoesje.