Oke middagje me zitten kutten met de Vita:
-Die 8GB is werkelijk niks, die spellen die ik erbij kreeg paste er niet eens op, en toen nog's effe PS+ genomen, kreeg je allemaal van die topgames van 3gb Zsm een 64gb bestellen!
-Controls werken wonderbaarlijk lekker, na de DS uit 2005 die me kramp gaf zag ik een beetje op tegen die kleine knoppen maar het werkt gewoon comfortabel.
-Ligt ook super lekker in de hand, gewicht is ook een non-issue
-Menu is lekker vlot, browser en apps ook!
-Spellen zien er zeker mooi en scherp uit, wist dat het er leuk uit ging zien maar had het niet zo mooi verwacht.
-De batterij gaat niet lang mee volgens mij? Trok'm rond 2 uur van de lader en toen ik om 5 uur ging koken mocht ie er weer aan Stond wel constant te downloaden en installeren, maar toch geen succesverhaaltje
-Camera's zijn aan de matige kant, ga die toch niet veel gebruiken.
-Playstation Store kan wel wat sortering gebruiken, en een indicatie van grootte.
-Zit ook Skype op lekker Skypen met Xboners!
-Content manager werkt ook vlot, geen gezeik gewoon snel je shit overzetten zonder allerlei invasieve narigheid die je tegenwoordig krijgt bij de PC apps.
-"Near" is erg tof gedaan, je ziet iedereen in een straal van 3km met een Vita (of die iig Near draait)
-Dat opladen is best kut met die mini powerbrick en aparte poort, nu moet je steeds dat hele snoer meenemen. Morgen ff kijken of daar iets beters voor is.
-Geen Killzone demo
Voel me gewoon een smerige dief dat ik deze PS+ games gratis krijg kijk dan:
En dan ook nog's PS4 games erbij zo, gatver
Laatst bewerkt: 19 nov 2013