1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Playstation Vita [Deel 4]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 7 aug 2013.

1. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ik ben benieuwd of je die pouch die in de starters kit (van Sony) zit los kan bestellen. Ik heb hem nog nergens los kunnen vinden namelijk.

2. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ja :)

16 euro bij playasia.
    En een andere bij Amazon voor 9$
    Vraag me alleen af als ie zo uit je jas valt of ie dan wel beschermt, lijkt me nogal dun.

Denk dat ik voor zo'n cheapy-ass 3th party foam pouch ga :+

3. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Thanks! Die pouch bij Amazon heb ik op dit moment, maar is toch nog wel vrij dik. Me games zitten in een holder die dan ook weer in de pouch zit, maar neem me games amper mee. Misschien dat ik hem wel een keertje besteld bij playasia.

---

Kwam studio Atlas niet met een nieuwe game die op de 24ste aangekondigd werd? Is het toevallig niet deze ?

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Lijkt me niet hoor. Dat is de launch trailer van een game wat de 19e uitkomt. Waarom zou Atlus dan een teaser site laten aftellen tot de 24e? :+
    http://p-ch.jp/

5. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    GREATNESS ARRIVED!

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    \o/
    Nu snel uitpakken, opladen en genieten van de mooie kleurtjes op het scherm. :+

7. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    En ons toevoegen als vrienden natuurlijk ;-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

8. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Wat een apparaat _O_ Voelt een stuk beter in de hand dan ik dacht, word wel ff wennen met die kleine knopjes maar dat moet wel lukken :+

Is het trouwens mogelijk dat begin scherm bij al die apps te omzeilen?

Zal jullie zo even toevoegen, ben er nog niet over m'n username :emo: kut dat je dat niet kan aanpassen later

9. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Gefeliciteerd :+ Weer een Vita eigenaar erbij \o/ Mocht je zover komen, voegt mij ook maar toe: Rva_96 ;)

Knoppen wen je heel heel snel aan, en op een gegeven moment heb je het niet eens meer door. Had ik ook aan het begin, had de thumbsticks meer controller achtig verwacht, maar dit speelt prima zo.

10. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Je moet wel ff registeren voor 31-12, je krijgt een maand ps+ gratis dan en je maakt kans op een ps4 las ik op psn.

11. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Fuck it username gewoon MoistGeorge, ben er klaar mee nu 8)

Maar je kunt dat app begin scherm dus niet uitzetten? Dus als ik naar browser ga dat ie dat meteen opstart ipv eerst een schermpje met info, manual en hints enzo :)

Heb jullie toegevoegd!

Thumbsticks bevallen eigenlijk wel prima tot nu toe, maak me alleen zorgen om die shoulder buttons :+ Zo maar's de Killzone demo downloaden.

Oh :eek: nice! Nou dat heb ik bij deze dus. Telt die gratis maand bij je totale PS+ trouwens? Wil nu eigenlijk wel meteen een jaartje afsluiten

Laatst bewerkt: 19 nov 2013
  12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hoe zorg ik er voor dat, als ik een VITA koop, ik de AMOLED versie krijg?

13. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Je bedoelt het scherm wat komt nadat je op een bubble hebt geklikt neem ik aan? Die kun je niet uitzetten nee. Zal je zo ook even toevoegen.

Die andere versie is toch nog niet verkrijgbaar als ik me niet vergis. En neem aan dat deze wel een andere naam heeft of ander type betreft ( PCH-2000 model is de nieuwe versie ).

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Door de Vita nu te kopen en niet zodra de LCD versie uit is. :+
    En dat verschil zal denk ik ook wel duidelijk kenbaar gemaakt worden.

15. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    http://m.nl.playstation.com/news/detail/item651497/
    Ja maand toegevoegd, ook als je al hebt

16. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Damn dacht dat die nieuwe pas ergens volgend jaar werd gereleased :emo:

Fuck it dan ook maar, verpats ik deze wel aan een vriend ofzo.

Oke dan top, bedankt :)

17. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb die van mij pas sinds 25 oktober, maar krijg niets van die actie, misschien hun maar ff twitteren, misschien doen ze dan nog iets voor mij, ik wil ook wel kans om een ps4 te winnen en extra maand PS+ :+

Zou die OLED trouwens verkiezen boven de LCD, (ok met OLED moet je wel uitkijken met inbranden schijnt het).

http://www.geek.com/games/ps-vita-screen-comparison-oled-beats-lcd-1573830/

18. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Oke middagje me zitten kutten met de Vita:

-Die 8GB is werkelijk niks, die spellen die ik erbij kreeg paste er niet eens op, en toen nog's effe PS+ genomen, kreeg je allemaal van die topgames van 3gb :lol: Zsm een 64gb bestellen!
    -Controls werken wonderbaarlijk lekker, na de DS uit 2005 die me kramp gaf zag ik een beetje op tegen die kleine knoppen maar het werkt gewoon comfortabel.
    -Ligt ook super lekker in de hand, gewicht is ook een non-issue
    -Menu is lekker vlot, browser en apps ook!
    -Spellen zien er zeker mooi en scherp uit, wist dat het er leuk uit ging zien maar had het niet zo mooi verwacht.
    -De batterij gaat niet lang mee volgens mij? Trok'm rond 2 uur van de lader en toen ik om 5 uur ging koken mocht ie er weer aan 8) Stond wel constant te downloaden en installeren, maar toch geen succesverhaaltje :+
    -Camera's zijn aan de matige kant, ga die toch niet veel gebruiken.
    -Playstation Store kan wel wat sortering gebruiken, en een indicatie van grootte.
    -Zit ook Skype op _O_ lekker Skypen met Xboners!
    -Content manager werkt ook vlot, geen gezeik gewoon snel je shit overzetten zonder allerlei invasieve narigheid die je tegenwoordig krijgt bij de PC apps.
    -"Near" is erg tof gedaan, je ziet iedereen in een straal van 3km met een Vita (of die iig Near draait)
    -Dat opladen is best kut met die mini powerbrick en aparte poort, nu moet je steeds dat hele snoer meenemen. Morgen ff kijken of daar iets beters voor is.
    -Geen Killzone demo :'-(

Voel me gewoon een smerige dief dat ik deze PS+ games gratis krijg :lol: kijk dan:
    En dan ook nog's PS4 games erbij zo, gatver :D

19. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Voor Killzone heb je geen demo nodig; die game rocked op de Vita, vooral MP!:thumbs:

Jak trilogie schijnt echt slecht te zijn op Vita (gemaakt door andere studio dan de PS3 versie)....

20. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Haha ik heb de Vita sinds release maar snap werkelijk waar nog steeds geen reet van Near. De bedoeling wel maar de uitwerking van die app vind ik echt bagger slecht. Gebruik het ook niet eigenlijk, af en toe kijk is wel is maar meer dan dat ook niet.

Ja? Ik heb hem fysiek gekocht op de PS3. Maar wordt echt snel misselijk als ik die game speelt. Ik dacht wellicht dan op de Vita een keer te proberen. Maar als die belabberd is ga ik het niet eens proberen :+

Deel Deze Pagina