echt te ernstig dit, maar omdat vrijdag de nieuwe X1 uitkomt en ik ook een nieuwe console wil, heb ik maar een bod gedaan op een marktplaats Vita
Ik wil helemaal geen X1, ik wil vrijdag gewoon ook een nieuwe console! 4 games, ws Oled versie: 130,- Nu moet ie nog reageren.
Ja, meer vita, dan komen er meer games voor de vita en dan komen er meer mensen die een vita kopen, wat het weer interessanter maakt om games ervoor te maken en dan groeit mijn backlog... Er ik ga maar weer eens spelen Sent from my iPhone using Tapatalk
Geloof je jezelf? Je krijgt sowieso pas je licentie om een Vita te bezitten als je Persona hebt. En Uncharted dan? Gravity Rush? Killzone? Tearaway? Pff!
Die heb ik dus al, lang leven plus Persona 3 en Persona 4 al op de PS2. Welke bedoel jij voor de Vita? edit: ik heb ook nog Oddworld, When Vikings Attack, Stealth Inc en de Jak Trilogy via PS Plus.
P4G natuurlijk. De superieure versie van P4! Nieuwe events, nieuw personage, nieuwe locatie. Maar je bedoelt dus letterlijk dat je niks gaat 'kopen'. Vooruit dan. Met PS+ is dat goed te doen.
Ik weet niet eens meer wat ik daar iedere keer op moet zeggen. Hoe lang had jij nou eigenlijk in totaal over de game gedaan?
Pfff...geen idee eigenlijk...niet op gelet. Doe ik nooit. Don't care. Als ik maar geniet. Heb dus 2 playthroughs gedaan, 1 normale en 1 speedrun direct erna...hmm, nu wil ik het eigenlijk ook wel weten. Effe checken. EDIT: ahum....210 uur. Maar dat is dus inclusief veel uurtjes dat ik de game wel aan had staan maar iets anders aan het doen was....telt de game door in sleepmode? Dan mag er wel een 80 uur af...
P4G zal wel op 24 dec in Plus zitten nu ik hem heb gekocht Maar de game is elke cent waard, en hij is nu iig echt van mij ipv geleend ( daar ben ik in dit geval achteraf wel blij om ). @Mad: Wat? Dan zit je nog op 130 uur, damn.
Ja, ik zit tegen de 30 uur en word uitgelachen over hoe ver ik pas ben. Kun je nagaan hoe lang de game dus is. Nee, de game telt dan niet door. Ik laat het soms dagen in sleepmode staan, of laat de game op de achtergrond draaien, maar bij mijn volgende save is er dan niet opeens tig uur bijgekomen. Je hebt gewoon veel gespeeld. Tijd goed besteed!
Damn, dan heb ik er echt veel tijd in gestoken. Maar elke minuut waard. En heb natuurlijk de platinum.\o/
En het is natuurlijk een prima teken dat je achteraf denkt 'was het echt zo lang, het leek veel korter'
Ook idd. Had dit echt niet verwacht, dacht zelf rond de 100 uur te zitten. En ik zou het liefste nog door willen gaan! Ik ga de personages echt missen.
Ik had 90uur erin . Hoe kom je aan 200. Ja ik had 3 dungeons niet maar alsnog zou dat niet meer dan 20u moeten zijn