Maar dat is enkel op PS3/360/PC Ja zit daar ook nog op te wachten, had gelezen dat ze "binnenkort" die emails de deur uit gingen doen. En het knipperende blauwe lampje geeft aan dat je een notificatie hebt
Normaal gezien betekent dit dat er een melding is, maar de mijne knippert soms als die gewoon zin heeft, eigen willetje denk
misschien een email dan? Denk dat hij gewoon ff de aandacht wil En ben net begonnen met LittleBigPlanet wat een vette game is dit zeg, zoveel kwaliteit en originaliteit
Klopt, maar volgens mij heeft Winterbase wel een van die apparaten. Voor diegene die het gemist heeft, nieuwe Vita game aangekondigd
Ik ben benieuwd naar de trophies van die game Gaat platinum net zo lang duren als bijvoorbeeld een P4G
Die game is zo weird. En om Yu (die gozert met de grijze haren) zo te zien dansen is heeeel verkeerd. Ik zou de game niet moeten willen. Maar rythm games kan ik altijd waarderen. Persona ook. De grote vraag is hoe de rest van de game is. Rise zie ik nog wel dansen. Teddie ook. Chie op een bepaalde manier ook. Nanako ook. Allemaal met hun eigen stijl natuurlijk. Maar de rest van de cast zijn geen dansers. En dat wat je nu ziet van Rise (die dame wat je als eerste ziet) is ook weer te veel Miku, te weinig Persona. Dubbele gevoelens dus.
Haha, mooi om te zien dat je zo geniet van je Vita.:b: Ik had hetzelfde gevoel; zo lang getwijfeld, maar toen ik em eindelijk in mijn handen had.....hooked. Persona Dance.....ik weet het echt niet. Enige reden dat ik er überhaupt over nadenk is de link met P4. Ik zeg nu nee, maar wie weet, en weet de game me op een positieve manier te verassen. Maar ik ga nu zeker P3 Portable downloaden; ik wil meer Persona! (en ben gewoon nieuwsgierig hoe die game is....hopelijk is ie niet te duur, anders wordt het pas volgende maand)
Heb niet heel lang getwijfeld eigenlijk Had altijd gedacht dat er niks te spelen was op de Vita, maar toen ik verder ging kijken bleek dat wel ff anders dus En sowieso remote play en PS+ was het perfecte excuus om 2 weken voor de PS4 launch een nieuw platform aan te schaffen
Dit topic is niet voor niks bijna toe aan een vijfde deel! Meer dan de PSP in zijn hele leven had (en dat ding had op een gegeven moment zijn eigen PSPworld.nl) Ok, ons slap gelul over van alles en nog wat had er misschien ook wat mee te maken.
Vandaag Motorstorm RC gedownload, best een geinig spelletje. Camera werkt soms wel een beetje tergend.
Ik kreeg de controls nooit écht onder de knie. Maar wel een leuke game. Liet me wel verlangen naar een nieuwe Micro Maniacs/Machines
Dan wacht ik het ook maar even af. Zal het wel even melden als ik het binnen heb Ben er op gaan letten en de mijne heeft blijkbaar soms ook een eigen willetje
Ik was er iig niet een van. Geen idee hoe druk het op zijn hoogtepunt was, maar zo terugkijkend kan ik helemaal niet begrijpen waarom die site er ooit was. Zo populair was de PSP ook weer niet. Dan was DSWorld nog een beter idee geweest.
Daar weet maar 1 persoon antwoord op en dat ik Mirik Domeinnaam : psworld.nl Status : actief Houder : M. Smit Administratieve contactpersoon : mirik@xboxworld.nl
Dat weet ik. Hij heeft er blijkbaar niet veel zin meer in om het nog eens te proberen. De perfecte tijd was nu geweest, met de PS4 launch en de Vita wat nog niet bejaard is. Ach ja. Dan niet.
DAMN LittleBigPlanet is toch wel zo awesome Vannochtend zitten co-oppen met wat randoms en ons helemaal stuk zitten lachen zo'n meid bakte er niks van maar bleef ons steeds toejuichen en lollig doen. Later nog wat levels met z'n tweeën gedaan tot haar batterij op was, blijkbaar zat ze op een station ergens gewoon ff 2 uur lang te gamen Paar shots, niet echt spannend ofzo Ook nog ff wat user content geprobeerd, met Dive In pleurt hij je gewoon ergens in een map...eerste wat ik kreeg was Super Mario En dan nog zo'n retro level.. wat sommige mensen allemaal wel niet maken.