1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Playstation Vita [Deel 4]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 7 aug 2013.

1. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Okeehee jij wint :mad:

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Mooi. :cool:

(ja, er komt veeeel te weinig uit voor de Vita. Sony lijkt het alleen nog maar te zien als een veredelde PS4 controller en vergeet dat het een handheld is)

3. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik zie nu wel PS Vita commercials op tv dus er is hoop haha. En er komen nog wel wat games, Borderlands 2, Toukiden, Wolf amongst us, nieuwe Soul Sacrifice, Ragnarok Odyssee ACE, een Monster Hunter, YS Celesta, FFX HD, God Eater 2 ( hopelijk ook hier in EU ) en nog een hoop indie titels.

Laatst bewerkt: 2 dec 2013
  4. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Maar het zijn niet echt DE games die populair zijn en snel opnoemt voor die nog geen vita heeft. Een killzone of Uncharted daarentegen.

5. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Zitten toch wel wat grote titels tussen in mijn ogen. En voor iemand die de Vita nieuw haalt is er toch al een aardige lijst met games beschikbaar, waaronder Uncharted en Killzone.

Ben het er wel mee eens dat er meer ondersteuning mag komen, al zijn er afgelopen jaar ook wel redelijk wat titels verschenen. Maar met de wat betere verkoopcijfers in Japan nu, de remote play functie en tv commercials voor de Vita komt er wellicht ook meer ondersteuning vanuit andere developers.

6. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Als nieuwe VITA eigenaar vind ik het spel aanbod overweldigend eigenlijk :+ Er zijn veelste veel games die ik graag nog erop wil spelen, en dan kan je nog de hele PS4 collectie RemotePlayen ook :lol:

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Daarom zal ik ook nooit de Vita afraden en alleen maar blijven aanraden. Je ziet het nu ook weer aan oa Kevf dat er iets is met de Vita wat het anders maakt dan andere handhelds. Het verhaal van 'Op PSP, (3 )DS etc speelde ik nooit, maar de Vita is wel geniaal' zie je vrij vaak terug.

Het probleem qua games is meer voor de mensen die de Vita al sinds de launch hebben. Al speel ik zo traag dat ik er eigenlijk ook geen last van heb. :p

8. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Vita heeft natuurlijk ook die remoteplay en ook nog eens een prachtig scherm. 3DS is puur gaming grafisch gezien ook, de Vita is op dat gebied dan wel écht de next-level. (daarnaast voelt de Vita als een kwalitatief apparaat aan en dat doet de 3DS niet)

En nee, ik heb (nog) geen Vita :+

9. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb ook nog genoeg te spelen hoor op de Vita, daar niet van. Maar toch staan er meestal wel wat launches in optocht waar op dit moment weinig tot niets over bekend was. Las net wel dat God of War collectie goedgekeurd is met rating M voor op de Vita, schijnen ze aangekondigd te hebben op de E3, totaal voorbij gegaan eigenlijk :+ GoW1 remake en deel 2 ofzo ook nog. Voorlopig heb ik nog genoeg te spelen :D Persona 4, Killzone, The Walking Dead, Soul Sacrifice, Ragnorak oddysee en vast nog wel wat meer :+

10. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Godver, paar dagen geen Guacamelee gespeeld. Hoe doe je die wall jump? Wat ik ook indruk, 't lukt niet 8)

Edit: Gelukt

Laatst bewerkt: 4 dec 2013
  11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Erg matig dat Gravity Rush alle online functionaliteiten uitzet van de Vita. Waarom is dat gedaan?

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Accu besparing? :p Uncharted doet dat ook. En vast nog wel meer games.

13. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Het was toch een van de launchgames? Misschien om de prestaties te maximalizeren.

Vond het niet zo heel erg eigenlijk, lekker rustig :+

14. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    [yt]-pd9i-5nUro[/yt]

Is er iemand die Dragon's Crown heeft? Lijkt me een vette titel en 4 speler Co-Op :eek:

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Nope. Ziet er idd erg tof uit. Op PSN nog best wel prijzig geloof ik?

16. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik hoop stiekum dat deze bij de 12 kerstdeals zit, dan zou die maar 20 zijn en haal ik hem gelijk.

17. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Heb Dragons Crown op vita. Toffe game

18. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Bij de kerstdeals zit Dragons Crown iig niet. Dat werd gisteren wel duidelijk door de comments op de PS Blog. Wel werd er gehint naar TWD, als die een 50% korting krijgt dan die maar aanschaffen.

Morgen waarschijnlijk aankondiging van de nieuwe IGC content en 1 game wordt hoogstwaarschijnlijk Borderlands 2.

19. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Terrarria is pas uit op de Vita :eek: Heb'm al op de PC maar nooit echt veel gespeeld, hmmm.

40 eurie momenteel en 33 euro bij Play Asia

Voor een schamele 101 euro heb je er trouwens een figurine bij, must have 8)!

Lekker subtiel ook :+

Hoe is online?

20. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Vita gekocht bij bartsmit, actie voor 150 euro ps vita wifi + assasins creed + 4gb geheugenkaart.

Wat zijn jullie ervaringen met de vita?

Deel Deze Pagina