WTF is thomas alone? Ik moet direct denken aan die speelgoed treinen van thomas ofzo? Daar speelt mn neefje altijd mee xD Sales duren tot morgen btw. Zit nu wel te twijfelen om sly te halen. Ik houd van een goede platformer, maar hij moet niet te kort duren en zoals in het PS4 topic ook al werd aangegeven wordt de vita wel steeds minder interessant. En als sommige zeggen dat de vita het niet meer is, dan krijg ik daar op de een of andere manier steeds meer het gevoel erbij dat het zo is. EDIT: NOHHHHHHH! ik kom 20 cent te kort voor urban trials -_-
Steeds meer IMO. Je kunt zelf geen mening vormen ofzo? De Vita is een vet apparaat. Nog geen seconde spijt van gehad. Das kut!
Nee, dat niet kut. Urban Trials is een slap aftreksel van Trials HD. Gewoon Thomas was Alone kopen (moet ik nu echt weeeer diezelfde trailer posten? ) Als je dit niet leuk vindt heb je geen hart.
Wat heb jij een kutsmaak! Wel het hersendodende Chronovolt op 100% krijgen, maar niet een van de beste indiegames spelen? Pff!
True ik heb betere games gespeeld maar als je verder kijkt dan alleen het resultaat, dus de gedachtenis achter de game... Spoiler Oke laat maar, 't was een kut game
2d platformer, of platformer maar a.u.b. geen thomas. Dat is gewoon met een blokje over andere blokjes lopen.
Ja en Halo is gewoon schieten en MGS gewoon zachtjes lopen... Je weet het zelf allemaal zo goed blijkbaar dus succes.
Hey, als je Thomas blijft beledigen krijg je straks helemaal geen hulp meer! Check mijn awesome fanart. (heeft al zeker 4 keer een Yeah! gekregen ) Is zoiets als Floating Cloud God ook goed? Geen platformer, maar (min of meer) een sidescrolling shmup. Ik wil wel Guacamelee zeggen, maar dat is meer dan een euro of 4. edit: Verdorie, Sound Shapes ook. Dit is nog lastig.
FCG is een mini toch? DIe heeft dan geen trophys volgens mij Nah er zit niets anders op dan thomas of uncharted kaarten game xD
Jawel, heeft wel trophies. http://www.ps3trophies.org/game/floating-cloud-god-saves-the-pilgrims-in-hd/trophies/ En je bent niet verplicht iets te kopen! Er zal vast nog wel iets binnen je budget komen wat je wel bevalt, ga nu niet geld verspillen door met tegenzin iets te kopen.
True misschien dat ik die 4 euro er dan maar lekker op laat staan idd totdat er ooit iets leuks komt xD thanks in ieder geval.
Net als met TOMB toen ben ik weer de enige die erover post, maar goed: Fuck wat is dat Matrix level irritant in Breakquest. Ik geloof geen seconde dat iemand bewust met hoge snelheid allemaal 1-en of nullen weet te krijgen (je moet dus in een Matrix level een rij vol krijgen met dezelfde cijfers voordat je aan de volgende rij mag werken)