Gefeliciteerd! Heb hem nu zelf iets minder dan een maandje en de Vita bevalt nog steeds goed, remote play is een geschenk uit de 7 hemelen en het spel aanbod is meer dan genoeg. Batterij had wel wat langer gemogen
Ik zit er aan te denken een Vita aan te schaffen nu ik een PS4 heb. Ik zie alleen heel veel pakketten en vraag me af wat het verschil is. *alle paketten hebben WiFi? *3G is voor online te komen als er geen WiFi is? *kan ik games in de PS3/PS4 store downloaden en deze dan naar de Vita zetten? *ik heb een speciale Vita geheugenkaart nodig? *is een 8GB geheugenkaart groot genoeg of kan ik beter een losse handheld kopen en een 16GB kaart erbij?
8GB is goed voor een aantal spellen, maar ik raad zeker 16GB aan als je veel games wilt af kunnen wisselen. Ligt natuurlijk een beetje aan of je alleen downloads wilt gaan kopen. Zo ja: 16gb is dan zeer zeker een aanrader.
Ja, heb 1 en geen ps3 of ps4. Je kan ook veel psp spellen en PSx spellen downloaden voor de vita. Verder speel ik er nu elke dag op en gaat de laptop / Xbox veel minder aan Sent from my iPhone using Tapatalk
Dat is idd de belangrijkste vraag Maar ook tevens de enige vraag waar ik zelf een antwoord op had :b: PSX en PSP games zullen wel geen trophies hebben of wel?
Ja. Niet echt; 3G is alleen voor friendlist, berichtjes....nietgaming. Maw: je hebt er niks aan, betaal niet meer voor een Vita die dat heeft. Soms zijn ze net zo duur, dan maakt het natuurlijk niks uit. PS3 ja, PS4 (nog) niet. Persoonlijk doe ik het gewoon via de Vita zelf, gaat sneller dan via PS3 bij mij. Helaas ja. Minstens 16GB, maar met Plus gaat het snel. Beter is meteen een 32GB, maar ja, moet je wel het geld er nog voor hebben. Games hoef je in principe niet te kopen, via Plus meteen een paar echte toppers binnen waarmee je je voorlopig wel zult vermaken! Dus misschien dat geld gebruiken voor een 32GB kaartje.
Denk wel nu de vita meer gaat verkopen, merk dat nu ook al dat veel mensen geneigd zijn om een vita te halen.
Nee, ik wacht tot feb of later als ik hem voor leuk prijsje kan halen, eerst nu bezig met persona en heb dan nog 10 spellen backlog, dus nog geen haast. Ja ps vita is regio vrij (voor de fysieke spellen!) dlc is door je psn account is wel regio gebonden. Bijvoorbeeld ys importeren maar dan is eventuele dlc (nog) niet beschikbaar voor een psn nl account Sent from my iPhone using Tapatalk
Hmm, *wacht geduldig op bundel, maar realiseert zich dat die bundel niet het OLED scherm heeft * Tsja, die Vita moet er ooit maar eens komen. (nu niet )