Omg, thankkss voor je tip Dan wacht ik nog even! Zou heel mooi zijn, omdat ik die misschien wel liever digitaal heb dan fysiek vanwege je dan altijd kan spelen omdat je hem altijd bij je hebt xD Hoelang gaan die 12 dagen kerstdeals nog duren ? Btw, moet toch ook maar binnekort een grotere memorykaart gaan halen Heb sinds launch de 16GB versie, maar moet nu (door schuld van ps+) al vaak wat verwijderen. Denk dat ik gewoon één keer goed doet en voor 64GB gaat.
Laatste deal eindigt op 24 dec. Deals duren steeds 48 uur en vandaag is deal nr. 7 ( van de 12 dus ). Wacht momenteel op mijn 64 GB kaartje, is 2 weken geleden verzonden door Play-Asia dus hoop dat het niet lang meer duurt.
Nice persona zou echt heel tof zijn. Hij is gelukkig ook gewoon 40 in de store dus sowieso goedkoper. Zit nu alleen in dubio om alvast ergens goedkooper een PSN kaartje op de kop te tikken, zodat ik ready ben als die in de store komt
Negeer mijn laatste post. In al mijn enthousiasme vergat ik de optie connect direct met ps4 uit te vinken. Hierdoor ging hij helemaal naar de zolder met mijn ps4 direct connecten ipv over fifa. On: ben erg tevreden, alleen jammer dat ik er een geheugenkaart bij moet kopen. 4gb blijkt schandalig weinig te zijn lol. Iemand die weet hoe ik de ds4 connect met de vita? Vind dat touch scherm aan de achterkant erg onhandig. Fifa is onmogelijk zo om goed te spelen
Het is niet gegarandeerd dat die in de kerstdeals komt, maar er zijn nu al meerdere hints gegeven door de Blogmedewerkers zelf dus het zou raar zijn als de game uiteindelijk er niet bijzit. Zou met PSN kaartje even wachten als je tegoed nergens anders voor nodig hebt momenteel, deals lopen toch altijd 2 dagen. PS+ content staat trouwens in store topic mocht je die gemist hebben
[yt]nBXdspljkno[/yt] werkt dus wel alleen met een sub account, wellicht komt later een patch. En de L2/L3/R2/R3 is idd best kut met remote play maar als je je hand positie erop aanpast en je middel vinger gebruikt om het in te drukken is het best te doen.
Een tweede account op je ps3. Je kan nl maar 1 account op je vita hebben en op 1 account tegelijk ingelogd zijn.
Las de store update net inderdaad. Ik wacht met PSN kaartje nog wel, maar ik denk dat als Persona erin komt en nu wel een insta-buy is. Doordat ik hem dan digitaal heb kan ik hem overal spelen. Mocht het PSN kaartje dan niet op tijd komen koop ik hem gewoon via ideal, digitale versies zullen toch niet op raken, dus zal ook niet misgrijpen Daarna de tijd altijd nog om kaartje terug te sturen mocht die te laat aangekomen zijn.
Er zijn heel veel verschillende grips. Als je er op googelt vind je er zat. Ik haal die van Big Ben bij de Nedgame. Bol verkoopt hem ook.
PER SO NA ! Congrats!:b: Je kunt natuurlijk ook de oude PSX klassiekers nog een keertje kopen en downloaden via de Store! Yep, net als de 4GB 360 en de 12GB PS3 totaal nutteloos.
Die actie heb ik dan gemist...damn. Had FF7 nog wel willen hebben. Had FF8 al op de PS3 gekocht toe die game in de store kwam, kon de game gewoon nog een keer downloaden op de Vita zonder extra kosten.
Dat is zeker jammer! Mijn volgende vraag heb je al beantwoord zie ik Wilde weten of ik ze gratis over kon zetten.
Als ik de US store wil bezoeken, zet ik dan mij Vita op US of mijn account? Heb hem nog niet geinstalleerd namelijk.