en daar heb je eerst wel genoeg aan. Volgende maand (eeh over een paar dagen) komen Soul Sacrifice en Blaz Blue er bij
6 uur is wel een beetje weinig, dat is 1 dag maar dan kan ik hem ook terugbrengen en ruilen voor een andere.
Zijn er nog mensen die wel eens Killzone online spelen? Ik wilde het net voor het eerst proberen maar na een paar foutmeldingen kom ik in een game waar ik de host ben maar ben nu al 10 minuten aan het wachten op mensen ):
Mijn Vita is onderweg Edit: was waarschijnlijk de laatste 3g/wifi want hij is nu van de Bart Smit site verdwenen
Lucky bastard :b: Trouwens, VaVeTi stuurde me gister een bericht met een screenshot waarop hij mij Killzone 3 op de Vita zag spelen Zal vast wel een bug zijn, maar opmerkelijk was het wel
Hoe is Sonic All Stars tov de console versies? Ik heb de 360 versie flink wat gespeeld en ben aan het twijfelen of ik nu ook deze zou downloaden...
Als je de PC versie kunt kopen voor heel cheap, haal die. Dat is by far de beste versie, want dat is de enige die nog steeds geupdate wordt met nieuwe content.
Meh, al die characters maken me niks uit. Ik heb op de 360 altijd gespeeld met het vraagteken. Of, ehm, een random character.
Hij speelt prima trouwens, geen lag/framedrops of wat dan ook. Althans nog niet wat ik ben tegengekomen. Vind hem wel wat aan de lastige kant, vooral als je op een moeilijkere niveau speelt. EDIT: Zie net dat P4G 3,1 GB is Heb maar een 16GB kaartje... Moest al heel wat shit verwijderen voor TWD. En ben P4g niet van plan om snel uit te spelen,
Merk dat het scherm heel snel vies wordt door mijn vingers. Lijkt een soort olie substantie. Hebben jullie iets op het scherm zitten om die te voorkomen?
Jaahh, gewoon zo een cheap kruidvat brillenpoetsding. Prima voor snel onderhoud. Als het grondig schoongemaakt moet worden neem je er natuurlijk zo een LCD spray bij. Wat ziet ie er dan altijd shiny uit