Ik schaf hem morgen ook aan. Ik zal morgen door P4G wel een ruimtegebrek krijgen op mijn Vita. Hoe gaan jullie om met back-ups van games en saves? Ik ben geneigd om van spellen die ik wil verwijderen eerst een back-up te maken op mijn pc. En hoe zit het eigenlijk met je saves en werken met cloudopslag? Op de 360 kon je, meen ik, niet gamen als je daar gebruik van maakte en je had geen internet. De save stond nl alleen maar in de cloud en niet locaal. Hoe zit dat op de Vita?
Ik back-up naar de cloud en zet terug op ps vita. Geen problemen mee tot nu toe! Sent from my iPhone using Tapatalk
Vond hem ook zeker niet slecht in de hand liggen, maar ik krijg altijd vrij snel kramp in mij hand met een handheld. Heb net iets te grote handen ervoor. Ook bij de 3DS heb ik al snel last van dit probleem. De grip is een ideale uitkomst hier voor.
Als ik games op mijn vita zet vanaf mijn ps3 moet hij elke keer een updatemanager downloaden van +- 400 MB,.. is dat normaal? Zo ja, is daar een omweg voor om dat te vermijden?
Lego? Vandaag ook maar is even Persona 4 aanschaffen, zat al een langere tijd te wachten op mooie aanbieding en deze kan ik natuurlijk niet laten liggen.
Ik heb Rainbow Moon gekocht maar nu zie ik hem nergens staan. Als ik naar de store ga is 'downloaden' lichter geworden en de knop met kopen is weg. Is de game misschien nog aan het downloaden? Kan ik ergens zien wat er nog gedownload wordt?
Thx! Andere games die ik gekocht heb werden automatisch gedownload. Deze games staan overigens ook nog steeds in de downloadlijst met een knop downloaden er langs. Ik heb nu op de knop 'downloaden' naast Rainbow Moon gedrukt. Zie nu dat het 3x de game aan het downloaden is. Waarschijnlijk was hij de eerste keer al aan het downloaden, maar stop hij als ik aan het gamen ben. Nu nog even uit zien te vindenhoe ikmde andere downloads kan stoppen
Ja, downloaden snap ik soms niets van, meerdere versies en soms aan het eind zegt ie dan zoiets als file not suitable of zo. Vind dat beetje chaotisch bij playstation, werkt verder altijd wel, maar toch blijft vaag. Sent from my iPhone using Tapatalk
Hoppaaaa!! Gelukkig heb ik nog in mijn eigen woonplaats een PS Vita weten te bemachtigen bij de Dixons . Die site is dus ook niet betrouwbaar met haar 0,0 op voorraad zijnde Vita's. Echter kamp ik met een vraag: momenteel heb ik niet de beschikking over een geheugenkaart of een game. Echter zou ik mijn Vita graag eens willen testen door middel van een demo. Is er voldoende interne ruimte op de Vita om een kleine demo te kunnen installeren? Alvast bedankt!
Haha, ik was nog antwoord aan het typen toen ik het langs zag flitsen en dan was ik ook nog afgetroefd door jullie allebei Sent from my iPhone using Tapatalk
Jezus niet eens een gamesave :|... Nou dan ga ik me maar eerst richten op het binnenhalen van een stick haha. Dank jullie wel voor de feedback!