Ja dat zag net al voorbij komen. Paar keer stond er "not compatible" dus ik dacht al kut heb ik iets gedownload wat je niet eens op de Vita kunt spelen. Toen ik in de omschrijving keek stond er dus voor Vita only... Uiteindelijk ging hij toch de game downloaden...
LOL, krijg ik net een mail van Sony met kerstkado's. Allemaal codes voor gratis games en andere content... ik heb alleen nog geen Vita!
Sly is alleen een kortingscode. Tiny Hawk is gratis. Je krijgt wat korting op Singstar nummers ofzo. En voor die 60 dagen heb je alsnog een creditcard nodig. Oh, je krijgt ook een Home item. Hoera.
Mail in de junk gooien? Kan me de laatste keer niet herinneren dat ik een mail heb verwijderd. Maar het gebaar is leuk. Alleen... datgene wat je krijgt is niet echt, ehm, top. PS+ heeft me verwend. Iemand wat de kortingscode voor Singstar DLC wilt? Sly moet ik nog bedenken wat ik ermee doe.
Wat is volgens jullie toch wel de Vita must-haves? Volgens mij zijn er nog maar weinig top titels op de Vita of zit ik in de verkeerde richting ?
Haha oh oh persona spam incoming! Persona4, uncharted, killzone, tearaway, assasins creed heb ik als eersten gehaald. Sent from my iPhone using Tapatalk
Héérlijk Gewoon naar een Bart Smit lopen, zeggen dat je hem ergens voor 17 euro hebt gezien en je krijgt hem mee. Zo deed ik het tenminste Ze vroegen niet eens welke winkel of wat dan ook.
Nogal ja. Meer dan genoeg vette games. De eerste die je moet halen is Persona 4 Golden. Nu in de aanbieding in de Store, dus hurry up! Tweede game moet Tearaway zijn. Als je Plus hebt, heb je 2 andere must haves free: Uncharted en Gravity Rush. Duh, Persona op de Vita rules. Ik heb er bijna geen woorden voor... Als je serieus Atelier kiest boven Persona spoor je echt niet....