1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Playstation Vita [Deel 4]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 7 aug 2013.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Klopt, maar ik heb niet echt het idee dat er echt een top-rpg tussen zal zitten (zowel niet voor de 3DS als Vita). Soort gut feeling. Welke wel enorm goed schijnt te zijn is die enige PSP titel in het lijstje.
    Maar ik ben toch echt een beetje verpest door Fire Emblem (De Dark Souls onder de handheld [strategy]-rpg's). :+

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Argh. Daar gaat alle interesse wat ik had in Fire Emblem! :+

nah, ik had em waarschijnlijk al gekocht als ie voor de Vita was.

3. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    Nouja, je kunt altijd de Normal modus spelen. Dan is het een stuk minder hardcore, maar verliest de game een deel van zijn charme. :p

4. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    P4G: DE GAME VOOR DE VITA!!!

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik snap de mensen niet die voor perma death gaan, om dan iedere keer te resetten. wtf. :+ Doe het dan goed en accepteer de deaths. :p

6. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Beide Raymans ( Origins en Legends ) , Guacamelee, Jak and Daxter trilogy, Little Big Planet Vita. En waarschijnlijk komt Ratchet Nexus er ook nog op de Vita.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    En Sonic Racing Transformed schijnt ook goed te zijn. Volgend jaar sowieso Gravity Rush 2 :)

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    De console en vooral pc versies inderdaad wel, deze schijnt af en toe wel wat performance probleempjes te hebben.

9. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Oeps! Verkeerde topic

Laatst bewerkt: 5 jan 2014
  10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Verkeerde topic?

11. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Hmm wat is het nut van die eet tentjes in Murumasa? Heb nu pas 1 keer een quick item consumable gebruikt dus als ik nu steeds langs zo'n tentje loop koop ik alles voor de Achievment Thropy, neem aan dat die winkeltjes op bikkel Fury mode wel gerestocked worden?

Overigens erg vette game, door de prachtige art style vind ik het vaak gewoon jammer dat je zo'n level stukje doorbent :+

Moet er wel echt voor gaan zitten om een fatsoenlijk te scoren tijdens gevechten, ff snel een potje in de trein of op de plee zit er niet in.

Permadeath maakt spellen veullllll spannender :eek: Je speelt dan altijd met de gedachte dat als je dan doodgaat je alles kwijtbent en dan krijg je dus een hele andere game gefocussed op overleven en ontwijken.

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik snap dat permadeath het veel spannender maakt. Maar dat effect gaat toch naar de knoppen als je na iedere death de console reset om de battle opnieuw te doen?

13. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ja dan houd je jezelf nogal voor de gek :+ Maar als iemand dat leuk vind, wie zijn wij dan om hem ff te vertellen dat hij zo z'n eigen game niet mag spelen 8)?

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zeg niet dat het niet mag. Alleen dat ik het vreemd vind. :+

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    Omdat dat juist de mensen zijn die zo elitair over de game doen omdat zij de game op het moeilijkste niveau spelen met permadeath, maar ondertussen wel gewoon constant resetten als het niet perfect lukt. :lol:

16. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Kut KPN, ik kan niet online.. :'-( . Altijd met mn xbox lopen kloten want daar lukte het ook niet mee maar nu met mijn Vita alweer niet.
    Mijn NAT staat open en ik heb al map porting gedaan, een IP aangemaakt en verbonden met het MAC adres. Iemand anders nog een oplossing, ik heb zo'n kut experiabox v8?

Ik kan wel in de store en op internet maar geen online game joinen

17. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    [yt]gLlU5zAZEHg[/yt]? :+

18. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Als ik dat doet veranderd mijn NAT-type wel naar 2 ipv 3, dus dat is positief. Maar doet verder niks qua wifi het meer op mijn vita. IP adres ophalen en internetverbinding zijn succesvol maar "aanmelden bij PSN" Mislukt.

Ik heb nu mijn NAT open via Extra's > UpnP > Enable IGD aangevinkt.
    Ik heb mijn Vita dmv het MAC-adres een vast IP gegeven.
    Ik heb de volgende port numbers gedaan
    Ik heb de video van Drokz uitgevoerd.

Na de eerste drie kon ik nog in de store maar geen game online joinen (Killzone)
    Na de laatste kon ik helemaal niet meer in de store maar stond mijn NAT wel op 2 ipv 3

Laatst bewerkt: 8 jan 2014
  19. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Heb je UPnP (Universal Plug and Play) aan of uit staan op je router? Soms als je je poorten openzet kan UPnP daarmee in conflict raken.

Probeer ook wat te rommelen met je Firewall instellingen, vaak heb je meerdere niveaus, probeer dan het een-na laagste niveau en werk dan omhoog bijv.

20. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    En waar doe ik dat? Ik kan via instructies genoeg aanpassen maar zelf klooien of de weg vinden gaat me nog niet lukken ;)

Deel Deze Pagina