Ja, die is al te downloaden. 31 euro voor plus members Oh ok. Nice! Persona ook maar digitaal kopen Thanks
OlliOlli natuurlijk. Verder ben ik al zoveel uren kwijt aan P4G dat ik aan de rest nog niet ben toegekomen
Guacamelee, Thomas Was Alone en Tales from Space: Mutants Attack Jetpack Joyride en Treasures of Montezuma Blitz (bejeweled-achtige game). Beide gratis (hoewel, van Jetpack weet ik dat niet zeker. Volgens mij zag ik het laatst staan voor een euro). Wel lekkere games voor tussendoor. Motorstorm RC misschien? Jacob Jones en Super Stardust vond ik zelf ook leuk. Hotline Miami zelf niet gespeeld. Spelunky, Limbo, Terraria, Lone Survivor etc zijn meer games die ook goed schijnen te zijn... ik heb ze zelf gewoon niet gespeeld. edit: Fuck OlliOlli. Nog steeds. Argh.
Niemand opgemerkt? 30 Jan wss aankondiging van PS Vita Slim in EU, evt ook games en misschien zelfs wel Vita TV !!!
is wel ergens hier opgemerkt,.. Voordeel is langere speelduur,.. nadeel is lcd scherm ipv oled. http://www.youtube.com/watch?v=luC4X2fl7ko vergelijkingsfilm over beide modellen.
Ik wil nog steeds een Vita TV. Voor de juiste prijs. Al vind ik ook nog steeds dat als er PS4 > Vita remoteplay mogelijk is, dat Vita > PS4 ook moet kunnen. En ik wil nog steeds de mogelijkheid om mijn eigen Vita als 'controller' te gebruiken! Dan werken tenminste wel alle touch games. Sony, make it happen!
Voor 100 euro ong zou ik best wel een Vita TV willen. Niet zozeer om de Vita games dan op groot scherm te kunnen spelen (want dat zijn ook maar een handjevol games die dat kunnen), maar meer om te gebruiken voor PS4 games op een andere TV.
Helemaal vergeten dat dat ook kan! Ik hoop iig dat die aankondiging gaat over Vita TV en niet de Slim...
Ik heb al een Vita dus mij maakt het niks uit. Misschien als ooit die van mij kapot gaat en ik een nieuwe nodig heb. Dan zou ik dus liever een OLED versie hebben ja. Al vind het hele design ook niks van die Slim (jij volgens mij juist wel?)
Ja klopt, ik vind het design echt een stuk beter. Althans de rand... Het scherm/voorkant van het apparaat vind ik echt , vooral die rand om het scherm en het plastic. Alleen de rand en dat die dunner/lichter is vind ik een stuk mooier.
Zo dacht ik er dus ook over. Zeer lang getwijfeld. Uiteindelijk toch maar gedaan; twijfels waren meteen weg, en was echt blij dat ik het ding gekocht had. Voor die prijs.... Damn, daarvoor had je hem echt niet moeten laten liggen! Nope, fysiek exemplaar. Tearaway. Zen Pinball 2 (tables kun je delen met je PS4) Killzone Mercenary IMO is 32GB een must als je Plus hebt.
MAD, zit er eigenlijk een handleiding bij P4G? Zal wel niet? En dat groene lampje bij de power knop. En... en... Ik vind het er allemaal erg 'Bart Smit' achtig uitzien. Stuk speelgoed.
Dat groene lampje had imo blauw moeten zijn en beter gewoon in de knop verwerkt mogen zitten... Alleen de functie en werking van DAT lampje had anders moeten zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oei, dit is blijkbaar een heel belangrijke kwestie voor je. Wat wilde je dan dat de functie van dat lampje zou zijn?