1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Playstation Vita [Deel 4]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 7 aug 2013.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Buiten Gravity Rush 2 weet ik niet goed wat Sony van plan is. Een Golden Abyss 2 zou ik ook geen nee tegen zeggen!

Of een Persona 3 remake. :p
    Hm, was wel lekker intiem zo met jullie alleen! :+

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Je merkt echt overal op dat mensen nu een Vita hebben of snel een kopen, wel tof om te zien inderdaad. Toch hoop ik dat Sony in de toekomst ook nog met wat titels komt, 2014 is echt puur weirde Japanse games en indie games. Gewoon Persona 5 eind dit jaar ook meteen op Vita uitbrengen! :mad:

3. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Die trigger happy game komt toch ook volgende week?
    Mix tussen Phoenix Wright en Virtues last reward (al heeft het ook een Persona-feel op eerste gezicht, met die 2 games wordt het mee vergeleken in de reviews).

Ook een topper als we de reviews moeten geloven...

4. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Heb ik iets gemist? welke game? :eek:

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  6. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Haha weirde game, maar het pakt me wel. Hebben jullie al besteld ? En kan je wel gewoon rondlopen in de game zoals in persona?

7. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    ik hou wel van de wat apartere releases,... god eater 2 is in japan ook al uit...
    Het zijn niet de triple aaa games die de vita groter maakt ( vind ik dan O-) )

8. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Ik vind die indie games er allemaal wel tof uit zien, maar van mij mogen ze best met 'volwaardige' games komen. Als je na het spelen van Wipeout, PS All Stars en Uncharted ziet hoeveel kracht de Vita wel niet aan boord heeft, is het toch jammer dat ze met enkel die Indiegames komen. Al zal de vraag naar die games waarschijnlijk groot zijn..

Laatst bewerkt: 8 feb 2014
  9. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Ik gooide deze reactie ook al in de UGA thread, maar weet niet hoeveel mensen in die thread aanwezig zijn. Vandaar dat ik onderstaande reactie ook hier post. Het gaat om de game Uncharted Golden Abyss..

Super game!! Inmiddels bij hoofdstuk 6 aanbeland. Echter heb ik wel een vraagje.

Bij het schieten druk je meestal je linker trigger erbij in, om over je schouder te schieten . Alleen ik merkte op dat het nogal eens voor komt dat wanneer je de linker shoulder button indrukte, je het schouderperspectief te zien krijgt, maar dat het perspectief pardoes terug gaat naar normaal third person. Dit terwijl ik mijn shoulderbutton ingedrukt houd. Is dit normaal?

Ik stoor me er echt aan.

Laatst bewerkt: 8 feb 2014
  10. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Volgens mij niet hé? Zie de tweedehands prijzen niet echt boven de 20 euro komen, dus dan zou ik er ong 40 euro voor ontvangen, en het goedkoopste 64gb kaartje is 80€ volgens mij?

11. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Saturn/MM had 16GB voor 20 pleuro's.

12. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    I know daar had ik er dus 1 van gekocht, maar ik moet hem nog binnenkrijgen omdat ze niet op voorraad zijn.

13. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik was te laat, maar mocht je 'm kwijt willen hoor ik het graag. Ik heb nu 8GB.

14. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    ......waarom koop je nog een 16GB als je eigenlijk een 64GB wilt hebben?:confused:

Ik heb mijn 64GB hier gehaald:
    http://www.nippon-yasan.com/lang-en...9-sony-playstation-vita-memory-card-64gb.html
    69 euro ex verzendkosten (rond de 5 euro)

15. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Is er geen algemeen games topic voor de Vita? :+

Nja, dan maar hier. Hotline Miami is echt super bruut op de Vita _O_ Had even m'n twijfels bij de controls maar het speelt subliem. Misschien wel beter dan de PC versie. De soundtrack <3

Met Spelunky had ik hetzelfde maar het werkt prima op de Vita. Uiteraard tergend moeilijk maar vanwege het stijltje en de toffe muziek blijft het toch boeien.

16. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Mee eens! Hotline Miami is echt ideaal om zo te spelen. Spelunky vind ik wel erg lastig :+

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Maar, maar... Vita has no games! :+

Voorheen was het nooit nodig om een algemeen games topic te hebben omdat...tsja, omdat gewoon niet genoeg mensen een Vita hadden om het levensvatbaar te maken. Al is dat de laatste weken/maanden gelukkig een beetje veranderd.
    Zijn er meer mensen die vinden dat het inmiddels tijd wordt voor een apart games topic?

We hebben iig wel een review topic! :p

18. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Hoever ben je gekomen met Spelunky? Ik tot het eerste Jungle level, daar uiteraard gelijk weer dood gegaan :mad:

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Wat maakt de controls van de Vita versie van Hotline Miami zo speciaal?

20. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Oh niet heel ver. Heb het maar heel even geprobeerd, na het downloaden. Was te moe :+

Vanavond weer eens even proberen :)

Deel Deze Pagina