Haha klopt, hopelijk komen er de komende tijd wat meer games naar de Vita. Vermaak me de laatste twee weken opeens prima met de Vita, zat er zelfs aan te denken om Persona te proberen Apart topic hoeft niet perse imo maar het viel me op. Voor mij voelt het beter aan dan met een toetsenbord en muis. Maar goed, ik speel dan ook zelden games op de PC dus dat heeft er vast mee te maken Misschien komt het door de twee analoge sticks
Omdat 16GB maar 20 euro kostte en 64 rond de 70 En had nu nog niet zo zin om meteen zo een bedrag uit te geven terwijl ik wel meer geheugen nodig hebt.
Vandaar. Ik speelde hem op de PC namelijk ook gewoon met analoge sticks. Ik dacht dat er iets bijzonders mee was gedaan.
Vandaag los gegaan op die Vita. Wat een tof apparaat zeg! Gelijk hooked aan Guacamelee! Vanavond na al t voetbal eens beginnen aan hotline Miami. Echt super blij met die vita zeg!
Ai, die framerate van Epic Mickey 2. Ik speel de hele tijd in slow motion. Ik had de game gekocht op basis van de 360 demo, maar nu had ik gewild dat er een aparte Vita demo was geweest. Kan me niet herinneren dat de game zo slow motion aanvoelde als nu. Erg jammer. En zo mooi is de game niet eens. Ik had eerst ook nog voor ogen om misschien voor de plat te gaan, maar nu zal het me verbazen als ik het überhaupt uitspeel. En als ik het uitspeel is het uit principe omdat ik er geld aan heb uitgegeven. Verder is het best een leuke game, maar dit is niet te doen. Of ja, het is te doen maar het is niet leuk.
Tja, reviews lezen/kijken....doe ik vooral op Youtube de laatste tijd; lekker kort en krachtig.:b: Ook de reden dat ik heb gewacht met FFX HD, voor welk platform ik de game zou gaan halen. Nu ik weet dat de Vita versie goed is, mooi voor de Vita.\o/ Het gebeurt (helaas) wel vaker dat games slecht gepoort worden naar de Vita (Jak & Daxter trilogie bv, AC.
Ja, ik had wat teveel blind vertrouwen in de technische kant van de port denk ik. Maar ik kijk/lees sowieso niet graag reviews. Soms spoilen ze iets te veel. Maar nu had ik het dus blijkbaar wel moeten doen. Doodzonde. Die €15 had ik een stuk beter kunnen besteden. AC3 was trouwens geen port. En de framerate was imo ook nog eens beter dan in deze. Of ik irriteerde me er minder aan, dat kan ook.
Ok... ik heb dus blijkbaar per ongeluk 2 accounts/id's en op het verkeerde account iets gedownload. Kan ik dit overzetten naar het andere account of is dit locked en ook niet speelbaar met ander account? Heb ik weer!