1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Playstation Vita

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tjah, imo zijn de meeste nedgame medewerkers nou niet de meeste echte gamers die verstand hebben van wat ze precies aanbieden, dus die lui neem ik met een flinke korrel zout.

Sony heeft zelf al aangegeven niet echt wakker te liggen van de JP verkopen, om de hele simpele reden: Alle games zijn min of meer voor de Westerse markt. De PSP had tijdens de JP release een hoop rpg's en dergelijke, wat de PSV op dit moment gewoon mist.

2. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ze hebben een goede line-up. Maar als ik naar mezelf kijk, de PSP leek me ook leuk. Maar uiteindelijk heb ik 'm nooit gekocht.

Nu weer het zelfde verhaal. Het klinkt leuk allemaal. Maar als ik dan naar Uncharted kijk, vind ik dat helemaal geen geschikte game voor een handheld. Terwijl ik de serie op de PS3 echt geweldig vind. Sowieso vind ik de Vita weer een typisch Sony product. Het is (natuurlijk) weer veel sneller, krachtiger, mooier dan het product van de concurrent. Maar ja, een handheld hoeft niet superkrachtig te zijn, het gaat om de leuke games. En hoewel er een aantal games zijn die me leuk lijken, kunnen de games me maar niet overtuigen om de vita te kopen..

Verder is de prijs natuurlijk een issue. Dat het duur is om te kopen is nog te overzien. Maar dat je eerst een Memory card nodig hebt is echt niet meer van deze tijd. Maar ja, ik zal de launch dus aan me voorbij laten gaan. Misschien later bij een prijsdaling, een nieuw model, een leuke pakket deal of een mooie LE ga ik er weer aan denken.

3. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie van het forum gaat hem halen ?
    Ik ga binnenkort naar de vita launch in Brussel,na een grondige test ga ik mijn keuze maken.

4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Nah,

Ik ga hem toch maar niet halen. Zoveel game ik niet meer en er komt komend jaar genoeg uit op de 3DS. Zonde van het geld dan.

5. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is altijd slimmer om even te wachten tot een prijsdaling.
    Dan zijn er ook al wat games uit en afgeprijsd en heb je dus alleen maar profijt aan.

6. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    En aangezien hardware-updates tegenwoordig eerder een zekerheid dan een uitzondering zijn, denk ik dat ik met de Vita zelfs de eerste generatie maar helemaal over ga slaan...

Tegen die tijd zijn de games zeker goedkoper ;)

7. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb al gewacht met de 3DS (heb em nog niet), met de Vita heb ik daar geen zin in. :)

8. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    kijk hiervoor zou ik hem dus willen hebben

10. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
  11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Nu alweer gehackt dan? In ieder geval boeiender dan de games voor de Vita zelf.

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.724
    Ja, maar als je thuis bent speel je die games toch gewoon op je grote scherm? :+

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Klopt, handhelds zijn nutteloos imo. Ga ook niet aan de Vita beginnen, PSP gehad maar amper op gespeeld. En de DS is zeg maar eigendom van mijn moeder, maar wil er niet eens op spelen. :+

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ga de Vita halen, puur vanwege Uncharted echter. Het verdere launchaanbod spreekt me vooralsnog niet heel erg aan. Eerst wat reviews afwachten. Ben wel een beetje bang dat de Vita te weinig ''echte'' Vita games gaat krijgen. We zullen zien!

15. hacktic

hacktic PSN ID: hacktic

Leuk Bevonden:
    0
    Ben zelf inmiddels in chapter 26 van Uncharted: Golden Abyss en vermaak me er prima mee. Er zijn verder in bepaalde delen wat events die vaker terugkomen, maar het maakt het spel niet minder leuk. Gewoon een prima Uncharted-game die, zeker gezien het op een handheld draait, grafisch zeer indrukwekkend is.

Er zullen met de launch vast wel acties zijn van "koop er 3 en betaal er 2".

Zelf ga ik met de Nederlandse release kijken voor: (als ze allemaal met de release verkrijgbaar zijn)

- Dungeon Hunter Alliance (demo is vrij kort, maar lijkt me prima Diablo-kloon)
    - Everybody's Golf 6
    - Virtua Tennis 4 (De demo ziet er rete scherp uit op het OLED-scherm van de Vita)
    - Gravity Rush
    - Rayman: Origins (lijkt me een ideale PS Vita game)
    - op PSN misschien Super Stardust Delta (demo is prima te spelen en hij is maar 10 euro volgens mij)

16. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is de PS3 gehacked en word er gebruik gemaakt van remote play, dus er is niet met de Vita geknoeid als ik het goed heb.

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Mijn vrouw claimt de tv wel eens en sommige games wil ik niet op het grote scherm spelen als mijn zoontje mee kijkt ;)

18. hacktic

hacktic PSN ID: hacktic

Leuk Bevonden:
    0
    klopt de PS3 heeft een custom firmware, waardoor de PS3 games gespeeld kunnen worden.

19. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat ik 1 van de weinige op het forum hier is die hem op dag 1 gaat halen ?

20. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop hem ook op eerste dag, vind het gewoon tof eens gewoon op een handheld gamen. Zit vaak bij mijn vriendin haar thuis en daar hebben ze enkel een Wii voor de kids. Kan moeilijk de Xbox meepakken. Dus de Vita gaat handig zijn om daar me wat bezig te houden s'avonds. En als je lange afstanden doet, via trein vb.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina