Ben ook naar de mediamarkt geweest en hij bevalt mij juist uitermate goed.
Iets wat niet opvalt in fotos en videos vind ik, is dat de analoge sticks ongelooflijk klein zijn. Maar verrassend genoeg werkt het juist fantastisch, ze voelen soepeltjes aan en gewoon goed, qua comfortabiliteit zit het gewoon echt in orde vond ik.
Ik kan niet voor andere spreken, maar de PSP voelde nooit heel goed in de handen, ik kreeg na een tijdje altijd wel last van mijn vingers en voor third person shooters en dergelijken werkte het gewoon echt niet. Maar de VITA voelt prima aan, en ik zie een Uncharted en andere shooters(1st/3rd person) echt heel goed werken hierop.
Gravity Daze/Rush
Grafisch heel erg nice, scherp en een zéér vloote framerate. Speelde fijn weg, combat zat goed in elkaar. Het gravity aspect is ook leuk uitgewerkt, ik zie dit wel een hele geslaagde game worden. Erg jammer dat ik geen geluid hoorde, maar ja....alsof je in een winkel als MM waar de hele tijd muziek draait in de achtergrond iets zou kunnen horen.
Escape Plan
Sommige previews hadden het erover dat de back-touch controls niet heel fijn waren, ik had echter nergens last van. Grafisch gezien mooi sherp, tof styletje, echt een leuke game en opzich nog wel wat aan de makkelijke kant. Maar als de puzzels moeilijker worden later, dan lijkt mij deze heel interessant. Is een PSN only game, net als Gravity Daze in europa.
Heb ook Modnation Racers gespeeld, maar die game doet me gewoon echt niks, zag er wel leuk uit maar het is echt mijn ding gewoon niet. Motorstorm RC ook gespeeld, maar stelde weinig voor. Jammer dat dit niet gewoon een volwaardige Motorstorm is.
Fifa was vrij ziek, qua graphics en hoe alles bewoog dan, haarscherp, voelde prima aan. Ben geen voetbal fan, maar de fans zullen dit super vinden. Zelfde gaat op voor Virtua Tennis 4, grafisch gezien echt te ziek voor een handheld, gewoon duidelijk nog mooier dan Fifa. Ik zag op een gegeven moment de gezichten van de spelers van dichtbij, prachtig gewoon.
Little Deviants ook even getest, leuk gedaan met die back-touch controls en alles, grappige game. Ook Michael Jackson: The Experience, en het viel me op dat ze 'MJ' hem zelf nu wel in de game hebbben verwerkt, hij is echt een character nu. Het ziet er allemaal goed uit,...maar...hoeveel fun kan een dans game nou zijn met touch controls?
Helaas geen Uncharted demo, die had ik echt graag willen zien. Maar ik geloof echt wel dat die prachtig is. Ik hoop dat dit dingetje wel een success gaat worden, ik vind dat het 't wel verdient. Een zéér sterke launch, en dat voor een handheld. De reden dat ie het zo slecht in Japan doet komt volgens mij puur omdat er gewoon nog geen boeiende game voor hun bij zit.
Klik om te vergroten...