1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Playstation Vita

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    waar blijft de rest van de gamethreads :+

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik wil er straks best een aanmaken voor Everybody's Golf hoor. :+ Misschien dat dan meer mensen gaan meegolfen!

Als nu iemand die wipeout heeft (vrijwel iedereen dus ;)) daar ook even een topic van aanmaakt. Ik bedoel; ik hoef toch zeker niet alles te doen? :p Kevf! Waarom draag jij zelf niet een steentje bij en maakt ook voor een game even een topic aan? Lumines? Ridge Racer? Dungeon Hunter?

En nog even dit: Damn dat scherm van de Vita is echt epic. :eek: Wat een scherpte, wat een kleuren. Ik wil nooit meer iets anders dan OLED!

3. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Volgens een paar sites wordt de PS Vita goed verkocht in NL. Hopen dat het in de rest van het Westen ook zo is! Dan krijgen we alleen maar meer goede games. Ook aan een 20 Euro PsN kaart was gisteren online niet aan te komen. Heb dus maar een kaart van 50 Euro moeten halen. Moest en zou Motor Storm RC hebben! Vet spel voor maar 6 Euro! Weet iemand nog een must buy PSP game? Zit te zoeken maar het zijn er zo veel!

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Gisterenavond nog een minpunt ontdekt wat veel ergenis opleverde, vooral in de Battle-mode van Wipeout. De rechterstick staat te dicht op de actie knoppen.

In Wipeout gebruik je kruisje om gas te geven, vierkantje om te schieten en rechterstick naar boven is de een draai van 180°. Het gebeurde regelmatig dat ik bij het willen schieten de stick zo aanraakte, zonder dat ik het zelf merkte, dat m'n auto/vliegtuigje ineens een draai van 180° maakte op het moment dat ik schoot :mad:.

Ik kan natuurlijk ook de besturing aanpassen van Wipeout, maar ik wil gewoon de originele besturing :+.

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Nederland is ook een Playstation land. In de charts zie je ook altijd dat de PS3 versies van games beter verkopen dan de 360 versies.

6. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Heb even wat game topics aangemaakt. Ze zijn niet zo pro als die van Dulle, maar goed :+

7. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Fuck zou alleen om Ninja gaiden op zakformaat al zo,n vita willen hebben!
    :+

8. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Ik vind trouwens het scherm bij FIFA erg donker/grauw. Bij Uncharted geen last van.

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hoe/waar bergen jullie dat ding eigenlijk op? Of heeft iedereen gelijk van die accessoires erbij gekocht? :+ (ik ben daar altijd te cheap voor, en met screenprotectors wordt voor mijn gevoel het touchscreen minder...gevoelig. Dat moet ik ook niet hebben)

Ik gebruik de Nintendo pouch die ik laatst gratis via Club Nintendo heb gekregen om em in op te bergen. Zoooo zacht. :9 Die was eerst voor de 3DS, maar nu die is gedegradeerd tot 3e rangs apparaat heeft ie het niet meer nodig. :+

10. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik gebruik een opbergdoos (Die je inderdaad in de winkel koopt) om hem in te stoppen. Ik gebruik verder ook geen screenprotectors, met name vanwege dezelfde reden.

En voor het eerst gebruik ik ook een bumperbescherming, maar dit komt omdat ik mijn iPhone heb laten vallen en nu een dikke kras op de achterkant zit. En dit gaat niet met de Vita gebeuren.

11. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654

Ik heb die linker aangeschaft voor 15 euro bij Saturn. Gebruik alleen die case, de rest niet.

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Ik snap nooit waarom mensen cases om hun apparaten stoppen, zo enorm lelijk. Koop een mooi hoesje en je hebt ook bescherming en je apparaat ziet er tenminste niet zo lelijk uit. :+

13. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454

Dat was echt de beste case voor de PSP. Die heeft mijn psp zovaak gered van het vallen en tegen krassen.

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Dit is gewoon een bazencase:

Maar als ik dit soort dingen altijd zie, bijvoorbeeld om telefoons, moet ik altijd een beetje huilen:

15. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb gewoon de case die bij het travel pack zit. Past de Vita in en dat doosje dat je bij dat pack krijgt voor de memory card/games. En qua looks is het vrij neutraal.

16. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik heb de Uncharted Golden Abyss case al een tijdje in order staan, maar dat is net zo'n case die Moddereter laat zien, hier wat screens:

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Merk dat ik dit topic de laatste tijd teveel bekijk, gelukkig kan ik me wel beheersen om er geen te kopen :+. PSP en DS ook nooit veel op gespeeld, en zie het op de Vita ook niet gebeuren. Sowieso geen game die me interessant lijkt, aankomende maanden ook niks wat voor mij een aankoop waard is. Kom maar op met een GTA, dan wel. :cool:

18. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb deze case van Big Ben.

19. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb ook zo'n big ben 'case met ritsje' pakketje gehaald, was maar een tientje. Er zat ook een koptelefoon (knakeding) en een doosje voor je games bij. Oh, en zo'n screenprotector plaklaag maar dat blijf ik rotdingen vinden. Er zit altijd lucht of stof onder als je het er op plakt, en het voelt crappy aan met touchscreen. De case zelf beschermt het scherm wel voldoende, gaat toch alleen om het veilig mee kunnen nemen in je tas etc.

20. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb mijn twijfels of ik op de achterkant wel een screenprotector zal plakken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina