1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Playstation Vita

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb toen wel bericht gehad van dat mijn 20 euro was gestort maar nog geen code ontvangen van WipeOut kon wel 7 werkdagen duren dus ik heb nog even geduld hiermee.

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Die kreeg ik samen met de €12,50 smsje direct na het opwaarderen op 23-02-2012
    Gisteren 29-02-2012 kreeg ik pas het welkom smsje van Vodafone 8)
    Hierin wordt alleen gesproken over het opwaarderen , mijn nummer en dat ik met meer vragen terecht kan bij de helpdesk 1200.
    Snap alleen niet hoe ik met de PSVita naar 1200 kan bellen.

Als ik de verschillende forums doorlees zijn er veel meer die problemen hebben met het opvragen van het data-tegoed en gratis game Wipeout.

Op mijn iPhone (T-Mobile) maar de Vodafone app geïnstalleerd en deze gekoppeld aan het gsm nummer van de PSVita.
    Ik zie dat mijn tegoed nog steeds € 32,50 is :x

3. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb niet eens de 12,50 gehad daar zit ik zelfs ook nog op te wachten :F:

4. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik was aan het luisteren naar een podcast van IGN en daar klaagden ze hier ook over. Je krijgt je gratis maand in de tweede maand. Je moet je eerste maand zelf betalen.

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Over welke maand heb jij het 8)

6. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De allereerste maand waarin je je promo activeert. De eerste maand moet je zelf betalen en dan krijg je je gratis maand de 2e maand....

7. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik kwam gisteren via via op de officiële facebook pagina van Playstation Nederland. Daar stond een poll met als onderwerp: "Naar welke Vita-game kijk je het meeste naar uit". Wat mij toen opviel is dat Skyrim ertussen stond. Ik heb verder daarover niets gelezen.

8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Mortal Kombat....

9. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Twijfelde of ik er één zou halen.... Nu zie ik WIFI versie bij dixons.nl voor 229 en heb ik hem maar besteld. Lang leve de impuls aankoop! Nu opzoek naar spellen en accessoires. :9

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben niet zo bekend met Facebook, maar kunnen mensen niet zelf antwoorden toevoegen aan de lijst?
    Zal dus wel een of andere grapjas hebben gedaan. Hoewel... Het staat wel nog boven de optie 'Andere game, namelijk', dus misschien was het een originele optie die Playstation zelf heeft toegevoegd. Maar Skyrim op een handheld? Dat kan gewoon niet! :+

11. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb geen idee eigenlijk. Toch is het niet eens zo'n hele rare gedachte. Skyrim op de Vita. Qua hardware zou de Vita het toch best wel aankunnen als Skyrim wellicht iets gedowntuned wordt?

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ligt eraan hoe veel ze het moeten downtunen. Een ES game, en dus ook Skyrim, is wat het is door de ongekende vrijheid wat je hebt. Als ze daar te veel van wegnemen blijft er 'niks' van de game over.
    Dan heb ik eigenlijk liever een spin-off speciaal gemaakt voor de Vita dan dat ze Skyrim passend proberen te maken.

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Je vindt Skyrim raar terwijl er "The Adventure of Toetjesman" tussen staat? 8)

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Toetjesman staat onder de 'Ander game, namelijk...' optie, dus die is duidelijk toegevoegd door een grapjas :+

Niet dat ik The Adventures of Toetjesman niet wil! Ik denk dat ik even op die ga stemmen.

15. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Skyrim draait niet eens fatsoenlijk op een PS3, dus dat gaat hem niet worden.

16. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    http://www.zavvi.com/10587259.html

Heeft iemand daar al/nog beeldmateriaal/reviews of zo van kunnen vinden? Lijkt me wel handig maar ik ga het niet op de gok kopen.

ps. als je games switched, moet je hem dan echt uitzetten of werkt dat hier ook on the fly?

Laatst bewerkt: 2 mrt 2012
  17. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Kun je de slaapstand van de vita uitzetten? Echt tergend als je een demo aan het downloaden bent en het scherm valt steeds 'uit' :+

18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Maar hij download toch verder dan? Ik weet het bijna wel zeker ook..ik was een demo aan het downloaden, en hij was tegen de 90% ofzo...na een paar seconden ging ie op slaapstand, en even later toen ik ging checken zag ik dat de demo aan het installeren was.

Laatst bewerkt: 2 mrt 2012
  19. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel veel goede reviews gelezen over de PDP grip, deze is alleen nog niet verkrijgbaar in Nederland.

20. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Jup, niet opgelet :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina