Bij mij alleen bij vr playroom. De andere games laten aan beide zijde van het scherm een zwarte balk zien plus de resolutie is lager. Nog niet, wat youtube filmpjes maar die res is wat laag. Wel heb ik gisteren project cars en GTA V in cinematic mode gespeeld. Ondaks dat de resolutie wat lager is, is het toch geinig gamen. Je bent echt kompleet afgesloten van de buitenwereld en het beeld is huge..
De meeste games zorgen er voor dat het beeld op het tv-scherm tijdens VR-gebruik in een lagere resolutie worden weergegeven, vaak met kleine borders. Er zijn uitzonderingen, zoals met Don't stop talking and nobody explodes.
Ja precies dus dat klopt toch. Ik zag bij playstation playroom wel een scherp volledig beeld. Dus ik snap niet zo goed waarom het bij die wel kan maar bij andere games weer niet.
Waarschijnlijk omdat het een weinig eisende game is. Het zal wel meer van de power van de ps4 vragen.
Ja wie weet. Al vind ik die games er persoonlijk het beste eruit zien van alle games die ik tot nu toe gespeeld heb. Maar zoiets zal het wel zijn. Maakt verder ook niet heel veel uit want meestal staat de tv gewoon uit.
Vanmorgen even getest met de Blu-ray van Obilivion. Natuurlijk is de resolutie iets minder dan via je hd tv maar eigenlijk heel erg strak beeld. Headset op en je waant je in je privé bioscoop. En dat de rsolutie iets minder is merk je na 2 minuten al niet meer.
Tering zeg, wordt wel tijd dat iemand de titel van dit topic effe fixed..... Project Morpheus kan écht niet meer. @Hybrid
Dit weekend voor het eerst dat ding op mn kop gehad en die onderwater demo "gespeeld". Wat vet!! mooier dan ik had verwacht.. daarna wel een klein beetje misselijk maar kan ook aan het bier van de avond ervoor liggen
Geinig... even downloaden op 4 november. http://www.gamespot.com/articles/call-of-dutys-vr-experience-free-to-all-ps4-owners/1100-6445052/
Net een klein stukje Batman Arkham VR gespeeld. Dat is toch wel een echte wow factor hoor. Ziet er heel goed uit en je waant jezelf echt in de batman universe. Het moment dat je naar jezelf kijkt in de spiegel na het aantrekken van je pakkie. Echt super gaaf. Vanavond op mijn gemakje eens verder gamen.. wat mij betreft een must have als je een VR set hebt.
Yep, is echt tof. Deed me beetje denken aan een Telltale game in VR....hmm, niet eens zo'n slecht idee... Tales o/t Borderlands in VR? Hell yeah!
VR level nu te downloaden. Free for everyone. Je hebt niet eens de full game nodig. Wel een VR set maar dat spreekt voorzich. Wel wat kort maar de ervaring is echt super. Alleen kut dat de Y axis niet om te draaien is.
Ow axis is wel om te draaien. Je moet even op de square bitton klikken om de pitch om te draaien. Het einde van deze korte ervaring is ook erg mooi gedaan. Je zweeft dan in de ruimte, complete stilte en dan dat uitzicht op de aarde en de sterren etc.. dit geeft toch wel aan de deze VR set echt wel mooie dingen kan laten zien en dat het echt niet allemaal zo low res moet zijn als DriveClub VR laat zien. Prima ervaring en iedereen met een VR set is eigenlijk verplicht om deze experience te ervaren.