Ik ben snel in games afgeleid, verlies vaak mijn concentratie. Ben te nuchter en te rationeel, waardoor ik in enge films & games heel goed besef dat het maar een game of film is waardoor de immersie erg afneemt. Ik ben ook het type dat binnen films kijkt naar de manier van filmen, editten etc, waar staan camera's enzo.
Heb het gevoel dat dat heel erg aan het 2D aspect ligt. Nu is VR voor mij nog relatief nieuw dus weet niet of dat nog gaat veranderen, maar ik speel nu met alle liefde een gemiddelde indie, die mij normaal gesproken niet konden bekoren. Ga er helemaal in op.
Daarnaast het feit dat VR over het algemeen zo veel toegankelijk is dan enkel met een controller gamen. Mijn zusje, vriendin en ouders vinden het echt fantastisch.
Zus was gister over de vloer en die wilde in de London Heist de woonkamer uitlopen, HOOOO
Klinkt gek (ben nu 26), maar ik dacht gister serieus na over wat voor moois mij nog te wachten staat, dit is pas het begin.
Heb mezelf voorgenomen om maar 1 game per maand te kopen vanaf nu. Kijken of het lukt, merk namelijk dat hoe groter me backlog is hoe meer ik ga rushen en soms gratis DLC zelfs skip om aan de volgende te beginnen.
Laatst bewerkt: 21 mei 2017
Olijke Poffer vindt dit leuk.