Las dat Doom VFR toch een strafe mode krijgt ipv teleporting. Zou wel een hele leuke zijn dan zeker als de aim controller ook nog ondersteund zou worden. Maar of het bovenstaande op waarheid berust.....
Er is voor de Youtube app een update beschikbaar. YouTube introduces the new VR180 format - High resolution, 3D videos that are watchable now using PlayStation VR.
Nou ik zou het graag kopen. PCVR, alleen al voor pcars maar dat is een beetje out of budget op het moment. Dus ik hou het bij de PSVR zolang het gaat...
Ik ben overstag gegaan met de rift en touch actie. Absoluut niet verwacht nog eens zo overdonderd te worden door de ervaring. GE WEL DIG!!! Blijf uiteraard de psvr wel houden voor exclusives
Merk hier dat het weer zomer is. Verwacht in oktober de PSVR pas weer aan te slingeren eigenlijk. Nog genoeg te spelen en te beleven.. farpoint maar eens met kerst halen ofso
Dat van die hdmi geloof ik echt niet. De PSVR is wat het is. Daar zal een andere HDMI cable niks aan veranderen. Maar ben erg benieuwd wat jouw bevindingen zijn.. ik heb er ook over gehoord. Zou mooi zijn als deze kabel indd zorgt voor scherpere tekst etc door andere helderheid en contrast, Geniet van je vakantie,.
Nu met de sale "Rush of Blood" (7,99) gehaald, toch wel een erg toffe game. (Al word ik hier ook na een uur misselijk van) Helaas heeft niemand in mijn friendlist deze game of überhaupt volgens mij een VR dus kan ik geen scores vergelijken.
Nope nog niet. Alleen gekocht.. ben nu druk met Elite Dangerous.. straks als het wat koeler wordt ga ik weer die hete bril op mijn kop zetten. Nu is het mij te warm..
Ik heb nog een paar dingen uit de us store gehaald. Spiderman bv. Erg leuk gedaan en Air force special ops. Die is grappig. https://store.playstation.com/#!/en...fall/cid=UP9000-CUSA07936_00-NIGHTFALL0000000 En een interactieve muzieknummer ook erg leuk gedaan.. chainsmokers https://store.playstation.com/#!/en...isvr/cid=UP8828-CUSA07482_00-CHAINSMOKERSVRXX
Eindelijk weer even tijd vrijgemaakt voor de playstation. Resident Evil is onwijs intens. Heel gaaf. Benieuwd of ik na de 1e, pak hem beet 2 uur, geboeid kan blijven