1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PlayStation VR

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Kevf, 19 mrt 2014.

  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Helemaal mee eens. Vergeet de high end GFX voor de huidige en aankomende VR generatie maar geniet van dat wat 2D games niet kunnen bieden en dat is,

    Met 2D games kijk je naar de spelwereld, met VR zit je IN de spel wereld. Dat verschil maakt het hele VR gebeuren voor mij een absolute must have..
     
  2. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Daar gaat het bij mij fout denk ik. Ik was echt overdonderd in het begin. Maar de graphics halen mij compleet uit de immersie waardoor hij nu al maanden stof ligt te happen. Wel jammer want VR is wel ontzettend tof.
     
    Olijke Poffer en inoway vinden dit leuk.
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Voor PCVR geldt hetzelfde. De GFX is niet beter dan dat van de PSVR. Misschien ietsje. Het verschil tussen PC en PS4 is dat de PC veel krachtiger is en dus zwaardere games in VR kan tonen. Neem bv Project Cars. Die game heeft zoveel rekenkracht nodig om alleen al goed in 2D te draaien. Dus de PS4 kan het schudden om dat in VR te tonen. Maar de VR brillen zelf zijn ongeveer allemaal van de zelfde resolutie etc. Dus echt veel verschil is er niet. Ik vind de PSVR fijner zitten dat de Rift.
     
    inoway vindt dit leuk.
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Absoluut waar. Hoewel ik mij met Far Cry weer goed heb vermaakt in 2D.. toch is en blijft VR de way to go..
     
    inoway vindt dit leuk.
  5. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Doe je beter dan deze persoon. Ik heb werkelijk nog nooit een game 100% behaald..
     
    inoway vindt dit leuk.
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Lijkt mij een interessante ontwikkeling en daarma is ook wel te zien dat VR geen gimmick is maar het daadwerkelijk gaat redden in de (game)wereld.
     
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Haha mooie spin indd..

    Je zou Pcars in VR ook helemaal geweldig vinden.. ik race echt nooit meer 2D..
     
    inoway vindt dit leuk.
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    VR is in de aanbieding....250 bij bol...damn begint toch weer erg te kriebelen, mis het wel een beetje.:+
    (zeker nu er een volledige game komt van Robot Resque)
     
    inoway vindt dit leuk.
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik zou zeggen, kopen.. het blijft gewoon erg leuk..
     
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja dat misselijk worden is in het begin wel een dingetje. Maar ik heb er nu 0% last vast. Mijn lijf heeft zich aangepast aan VR. En ik blijf het de tofste game ervaring allertijden vinden. Nog steeds als ik in Pcars in een miljoenen dollar kostende Indycar ga zitten krijg ik een smile van oor tot oor. Geen enkele 2D ervaring kan hier aan tippen..
     
    inoway vindt dit leuk.
  11. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Zag het op insta. Ziet er mooi uit man.. tijd om mijn PSVR weer eens aan te sluiten. Lol.. whipeout VR heeft ook weer een update gehad zag ik.
     
  12. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    We kunnen het blijven herhalen maar VR gamen rules big time. 2D is echt geen doen meer. Hoewel ik met far Cry en AC toch wel weer een hoop lol heb gehad. Maar toch liever VR games..
     
    inoway vindt dit leuk.
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ow serieus.... Even kijken of er iets bij zit.
     
  14. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ik wou dat ik zo enthousiast als jullie was. Ik ben echt weer terug naar 2d. VR kost mij teveel energie en teveel moeite om even op te starten. Na lange werkweken lekker languit op de bank met een controller. Skyrim VR gekocht met kerst, nog niet eens opgestart. Wat te denken van Super Hot, RAW data, Farpoint, tethered, windlands en nog wel meer in de backlog. Alleen Ultra Wings en Dick wild een paar uur gespeeld. Misschien deze winter die vr backlog maar wegwerken.

    Festivalseizoen is voor mij primetime en volle bak werken, vaak langetijd op locatie, dusja winter is rust.
     
  15. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    inoway vindt dit leuk.
  16. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Tuurlijk man. VR rules en als je zo kunt binnenstappen in het VR wereldje zou ik het gewoon doen.
    Als je geen Dikke PC hebt dan is de PSVR zeer zeker het kopen waard..

    Op de pc is er nu ook het oude spel Overload in VR uitgebracht. Gemaakt door de makers van Descent. Zou leuk zojn als due naar de psvr zou komen. Ik verwacht het niet trouwens...
    Maar vandaag even de demo geprobeerd. Gaaaaaaaf. Je moet wel VR legs hebben, voor een beginner is het to much denk ik 8)

     
    Killamonkey en inoway vinden dit leuk.
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik speel eigenlijk alleen nog maar in VR. Niks lastig opstarten etc. Gewoon pc aan zetten, oculus op en gamen.
    Pcars is en blijft mijn favoriet.. zo gaaf. Full grid bumper aan bumper racen.. Alsof je zelf op die baan rijdt..

    Komt niet zo over in 2D jammer genoeg.. het gevoel van echt in zo’n cockpit te zitten is ongevenaard..

     
    inoway vindt dit leuk.
  18. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Fuck het, gekocht :+ Wat zijn nou echt de must plays die ik moet hebben? Wil sowieso voor Moss (vind vriendin ook leuk), Superhot, Doom VFR, Beatsaber, Bound, Farpoint en Thumper halen. Ben benieuwd guys! Kan niet wachten.
     
    Olijke Poffer en inoway vinden dit leuk.
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Congrats and welcome to the new world..
     
    Killamonkey en inoway vinden dit leuk.
  20. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Haha, ik zit al jaren op de PS VR subreddit te lurken maar kan nu eindelijk zelf ook meelullen. Morgen heb ik hem binnen dus nu alvast alle beschikbare demo's gedownload en Thumper en I Expect you to Die gekocht in de sale :)
     
    Olijke Poffer en inoway vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina