Reken er maar niet op. Mijn high end rig kan het maar net aan. Met een beetje tweaken heb ik pcars op een steady 90fps draaien. Elite Dangerous draait ook vrij goed. Maar met een iets lager specs PC ga je dit al niet meer redden. Dus ik denk dat die stand alone rift echt niet meer power aan board heeft dan als mijn pc. Maar het is goed dat de ontwikkeling zich doorzet...
B2 in VR....niet verwacht! En ook al zo snel! Gaat Skyrim zowat voorbij dat het overal op speelbaar is. Firewall krijgt ook DLC deze maand...en ik moet nog met de game beginnen. (Skyrim houd me weg....heerlijk die game in VR) Het 2de jaar PSVR wordt in stijl gevierd. https://blog.eu.playstation.com/201...-anniversary-with-new-software-announcements/
Heb deze week m'n playseat + wheel weer opgesteld, na 6 weken Firewall. De F1 bolide van Hamilton op het fijne 'vol gas' circuit van Sainte Croix. Lekker hoor
Gister weer wat Astrobot gespeeld......damn wat een pareltje. EDIT: oh en Thumper is maar 5 euro in de store nu, zeker waard! Pff, ik heb gewoon een VR backlog. Firewall, Farpoint, Moss.....blijft allemaal liggen door Skyrim en Astrobot (en 'gewone' games die ik ook nog speel natuurlijk). Misschien maar eens een weekje vakantie gaan aanvragen.
Hmm, Borderlands heeft geen co-op in VR...das wel minder. AIM support zou ook wel fijn geweest zijn...was perfect geweest op Gunzerker na (double guns)...maar ik speel toch altijd Siren dus boeie.
Laatst voor het eerst Gran Turismo in VR gespeeld. Vond het vooral grappig dat je hoofd meedraait met waar jij naar kijkt, maar echt meer 'immersion' voelde ik nog niet, voornamelijk veroorzaakt door de hondslelijke graphics. Dat was een zure appel om doorheen te bijten als je net Forza Horizon 4 in 4K/HDR/OLED gewend bent. Als ik een PS4 zou hebben, zou ik dit er niet bij nemen.
Van NMS heb ik al vanaf het begin gedacht dat die perfect zou zijn voor VR. Als het een free update is ga ik de game zeker weer eens checken.
Daarom ben ik overgestapt naar de pc en VR. Speciaal voor Pcars en Elite Dangerous. Lol. Zijn dus wel hele dure games geworden..
Ik quote mezelf even Met VR heb je altijd een erlebnis moment wat voor iedereen verschillend is. Mijne was Astro Bot. Skyrim was cool, Superhot heel tof, I Expect you to Die was geweldig en Moss erg sfeervol, maar wtf hoe cool is Astro Bot!!!??? Heb drie uur lang constant met een glimlach van oor tot oor zitten gamen en als een klein meisje lopen giechelen! Wat een geweldige game Als je ook maar iets hebt met platformers of VR dan moet je deze hebben. Geniaal!
Ja man.. die tijd is voorbij.. vroegah doe Atari 2600 controller, meer had je niet nodig.. Doet Ultra wings het op de PS4 al met die Hotas? Ik heb dezelfde en op de pc werkt het super iig.
Iemand de Tetris VR demo gechecked? Vind het echt ERG tof om zo Tetris te spelen, echt heerlijk...maar vind de prijs toch net wat teveel....voor 20 had ik em direct gekocht, maar nu wacht ik toch echt op een sale.