PlayStation VR

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Kevf, 19 mrt 2014.

1. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
  2. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja dit slaat nergens op.. maar over 1 jaar is het de helft denk ik.

3. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Maakt mij verder allemaal niet zoveel uit. Ik koop wel weer een nieuwe VR als het wat beter is geworden en ik weer aan een nieuwe PC toe ben. Voor nu geniet ik elke dag van mijn Rift en als ik die niet gebruik mijn Triple setup. terug naar de console gaan zie ik mijzelf niet zo gauw meer doen. Wellicht verkoop ik de hele console bups...

4. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    The Rift S ziet er ook prettig uit.. maar ik wacht nog even..

5. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
  6. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    2.653
  7. inoway

inoway Questing :)

Leuk Bevonden:
    92
    Ok, mijn eerste bevindingen na 2 avondsessies (2 x 1,5 uur of zo)

- Quest is 'the true VR experience as we know it' ... Dus als je PSVR of PCVR al kent dan herken je direct dat Quest een volwassen/soortgelijke VR ervaring levert. Het is dus geen slap aftreksel of zo

- Dat betekent dat de Quest eigenlijk een fantastisch (en betaalbaar) stukje techniek is, want alles zit dus in die ene Quest + 2 Touch controllers ... een 'standalone VR console'

- Roomscale, Guardian, Videothrough, InsideOut tracking, Touch controllers en helemaal geen draden ... het werkt echt :)

- Het is opzetten en gaan in 30 seconden

- De vrijheid (geen draden) is next gen

Ik vind de Quest ok ... maar wel voor erbij/ernaast (in mijn geval PSVR)

Is er een minpunt?

- Het draagcomfort. Damn daar ben ik nog ontzettend mee aan het klooien. Ik ben PSVR gewend en dan is de Quest strap een stuk minder. Ik ben nog erg bezig om de Quest lekker op mijn hoofd te krijgen. En zijn gamers die geen probleem hebben, maar ook genoeg die klagen over het comfort. Misschien een kwestie van wennen en tweaken, maar het ongemakkelijk draagcomfort vergalde wel een beetje mijn eerste sessies vandaar dat ik niet gelijk wilde posten. ... Hopelijk komt dit goed (denk het wel)

Laatst bewerkt: 28 mei 2019
    fredfenster en Killamonkey vinden dit leuk.
  8. inoway

Leuk Bevonden:
    92
    Ik heb wat lopen prutsen aan de Quest. Doen er meer. Hij zit nu beter. Ben beetje verslaafd aan Space Pirate Trainer. Is de enige game die ik heb. Wacht op sales voor SuperHot en BeatSaber en andere games. Zal nog wel ff duren. Quest is prima voor VR. Ik zal vanaf nu een beetje matigen met enthousiasme. Schijnt nogal slecht aan te komen bij sommigen (andere threads). Maar ja wat wil je. Dit is Xbox forum en Xbox en VR, dat is vrij pijnlijk. Dus verwacht alleen korte updates van mij:)

9. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    72
    Na de release van de quest heb ik een tijdje zitten twijfelen tussen de psvr en de quest, uiteindelijk maar de knoop doorgehakt en vanavond ga ik een quest besteld omdat ik denk dat ik er veel vaker meer zal gaan spelen vanwege de makkelijke setup.
    Ik ben nog wel een beetje bang of de quest nog een leuke tijd ondersteund zal gaan worden maarja, ik wil gewoon NU een toffe VR ervaring :)

inoway en Killamonkey vinden dit leuk.
  10. inoway

Leuk Bevonden:
    92
    Echte workout, een paar potjes, 15 minuten of zo, kon gelijk onder de douche ... Creed (Boxing) :)

Laatst bewerkt: 6 jun 2019

Deel Deze Pagina