PlayStation VR

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Kevf, 19 mrt 2014.

1. janter

janter PSN: janterworst

Leuk Bevonden:
    96
    Vraagje: stel je speelt Resident Evil 7 in VR.... is het dan mogelijk dat het spel op twee VR headsets wordt geprojecteerd? M.a.w., stel ik speel RE7 in VR... dan speel ik het spel in VR. Maar is het dan mogelijk dat iemand met een tweede VR headset ook de game kan beleven in VR?

Pfff lekker veel het VR-woord gebruikt :+

2. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    111
    Nee volgens mij is dat niet mogelijk. Meekijken op een tv wel. Maar dat is niet VR. (Er zijn natuurlijk VR games met coop,, maar RE7 heeft dat niet)

3. janter

Leuk Bevonden:
    96
    Ahh jammer! En hoe zit het qua misselijkheid? Verschilt dat per game en per persoon? Ik bedoel dan VR games in het algemeen.

Verder vroeg ik me af hoe de VR presteert op PS4 (de normale PS4)?

4. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    1.800
    Misselijkheid scheelt per persoon. Ik kon RE7 bijvoorbeeld niet prettig spelen, zelfs in periodes dat ik best veel in VR zat. Maar de meeste mensen wennen er wel aan. Je kunt het beste je zogenaamde VR benen kweken door te beginnen met games waarin jouw point of view zeg maar statisch is. SUPER HOT, Everybody's Golf VR en Statik waren vette VR games om te wennen aan de ervaring. Maar je kan ook een van de gelukkigen zijn die zonder last erin stapt.

inoway vindt dit leuk.
  5. janter

Leuk Bevonden:
    96
    Speel jij op een Pro of een normale PS4? Vraag me af hoe VR is op de normale PS4.

En qua games, ik heb bijv. Wipeout en Doom. Echter niet met VR op de cover. Moet ik de game dan opnieuw kopen of is er een DLC aanwezig?

6. fredfenster

Leuk Bevonden:
    1.800
    Ik op Pro. Wipeout was dacht ik voor beide. Doom VR is geen flat versie van geloof ik, dus zou dan geen opnieuw kopen zijn.

7. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    111
    Wipeout is (gratis) VR enabled. Die kan je gelijk spelen en dan heb je direct een kraker te pakken, want geweldig. Helaas niet de meest geschikte game om mee te beginnen

Ik zit al een tijd op PCVR, dus hou PSVR niet meer zo bij. Heb je alleen de dualshock controller? Dan zijn Astrobot, Statik, Persistence aanraders.

8. janter

Leuk Bevonden:
    96
    Weet even niet wat je met een flat versie bedoelt? Er is wel een Doom VFR, dus eentje in VR.

Verder vroeg ik me af of je televisie aan moet staan bij het spelen in VR? Of kan je die ook uitzetten/op een andere zender zetten?

9. fredfenster

Leuk Bevonden:
    1.800
    Tv kan uit, je display zit in de bril. Flat gaming wordt gebruikt om traditionele "vlakke" game ervaring aan te duiden.

Deel Deze Pagina