1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PlayStation VR

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Kevf, 19 mrt 2014.

  1. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.602
    Leuk Bevonden:
    8.664
    Nog niks, denk dat Horizon een no brainer is, takken rapen alsof je het echt doet. En misschien kayak om m'n vrouw rustig te laten wennen.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
  3. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.649
    Leuk Bevonden:
    4.760
  4. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.602
    Leuk Bevonden:
    8.664
    dan wil ik ook stuur

    meh vond 7 niet zo, ben niet echt van de Residents geloof ik
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Koop een voor mij dan, ik heb een stuur, dan laat ik je wel weten of het wat is.
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja, met GT7 vr hoort wel een stuur. Is toch wel vet hoor .:cool:
    Damn wat mooi.
     
    bavihoane01 vindt dit leuk.
  7. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.602
    Leuk Bevonden:
    8.664
    @olijkepoffer
     
  8. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.602
    Leuk Bevonden:
    8.664
    Ok half uurtje gespeeld om te wennen.

    Horizon is echt heel vet gedaan. De schaal van alles is met de graphics super. Controllers moet ik nog aan wennen het lopen voelt wat raar. Pijl en boog zijn dan wel weer intuïtief.
    Tov de eerste is deze set wel heel een grote vooruitgang.
     
    Jorrie en Killamonkey vinden dit leuk.
  9. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.602
    Leuk Bevonden:
    8.664
    Toch wel een beetje duizelig met dat ding op.
     
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    wuss
     
    Yerewn vindt dit leuk.
  11. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.602
    Leuk Bevonden:
    8.664
    Ok hij zat scheef. Dat hielp niet mee.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  12. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Echt wel heel vet dat VR. Ik heb hem sinds afgelopen donderdag en ik ben rustig aan het acclimatiseren. Elke dag ongeveer 15 a 20 minuten. Horizon is echt wel heel gaaf gedaan. Vooral het craften van dingen, waarbij je bijv touw ergens omheen moet doen.

    het pijl en boog schieten werkt ook vet. Wat vooral gaaf is, is de eye tracking. Werkt nog niet bij alle games, maar bij Horizon wel.

    Ben echt inpressed. Hele nieuwe manier van gamen. GT7 trek ik overigens nog niet. Als ik slip, denkt mijn lichaam dat ik spieren moet aanspannen. Daardoor word je nog een beetje misselijk. Bij Horizon zo goed als geen last, omdat je dat veelal vanuit stilstand doet.
     
    Tim en Killamonkey vinden dit leuk.
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ben begonnen met NMS in VR (eerste keer sinds launch dat ik de game weer speel dus veel nieuwe dingen) en dat is leuk, maar beeld wel erg blurry nog. Gehaaste update als ik het goed begrijp dus ik verwacht nog wel een patch. Geen misselijkheid, niks.
    Daarna GT7 effe opgestart...beetje misselijk na de licencetest in snelle auto. Dus maar effe terug naar een langzame race, ging perfect.:cool:
    De volgende dag heel de avond GT7 in VR gespeeld, verdomme wat mooi. En je kunt snelheid/bochten echt zoveel beter inschatten.:thumbs:

    Tetris Effect ook weer aangeschaft, was al genieten op de eerste PSVR, nu nog meer.. Pareltje.
    Horizon moet ik nog doen, maar nu nog teveel met andere games bezig.

    Journalisten/youtubers die klagen over slechte launch line up weten niet waar ze het over hebben. Er is voor een ieder wat wils, en goede games ook.
    Nu al teveel games, te weinig tijd...en het ding is net uit.

    Genieten.<3
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  14. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.602
    Leuk Bevonden:
    8.664
    Hoe spelen jullie? Zittend, staand of bewegend? Ik zit, meer uit zelfbescherming omdat ik anders opzij spring bij de actie scenes.
     
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Liefst zittend. Sommige games moet je staand spelen though, zoals Beat Saber en Synth Riders.

    Beat Saber en dat soort games zijn erg leuk, maar ben te oud voor zoveel beweging lol:+
     
  16. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    hangt heel erg van de game af. GT7 zittend en zelfs dan heb ik al moeite, staand denkt mijn hoofd echt dat er iets mis is

    horizon doe ik staand en Switchback VR zal ik straks weer zittend doen.

    dat geldt ook voor drums rock bijvoorbeeld. Games waarbij ik moet lopen dus staand.
     
  17. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Hoe is het nu met de vr bij jullie? Nog steeds aan het spelen? Nog nieuwe games gespeeld ? Twijfel hard. Maar zit eigenlijk te wachten op wat nieuwe aankondigingen. Vind de line-up voor komende 2 jaar nog te onduidelijk
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    .........o_O 2 jaar? ding is net uit.

    Launch line up is gewoon top, voor een ieder wat wils en goede games, geen rommel.

    Ik speel het vooral in het weekend, doordeweeks helaas geen tijd.
    Nog steeds volop bezig met GT7, imo de echte systemseller. Zenith idem, en ook NMS.
    Horizon moet ik nog steeds doen, en Tetris is gewoon prachtig.

    Maar tis natuurlijk maar net wat je wilt. Voorlopig vermaak ik me prima, als ik straks echt geen zin meer heb, kan ik het altijd nog verkopen.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  19. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ik vind het nog best matig. Maar mis dus vooral duidelijkheid over wat er aan zit te komen. We weten van heel veel games wat er uitgaat komen dit jaar of volgend jaar. Maar kan weinig vinden over de VR2.
    Komt de f1 game later dit jaar bv ook naar psvr2? dan ben ik met gt7 erbij al wel overtuigd.
     
  20. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.602
    Leuk Bevonden:
    8.664
    Ligt al weer stof te happen, de drempel om zo'n ding op te zetten is net te hoog
     

Deel Deze Pagina