1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PlayStation VR

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Kevf, 19 mrt 2014.

  1. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    971
    Leuk Bevonden:
    8.758
  2. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Precies wat PSVR1 hier ook deed. Drempel uiteindelijk ook te hoog.

    Baal er ook van dat het nog steeds weinig volwaardige games zijn.
    RE8, GT7 en NMS zijn al even uit en al grijs gespeeld. Call of the Mountain is relatief kort met 0 replay value.
    Daarnaast zijn het vooral weer wat van die kleinere games die bij PSVR1 even leuk waren, na de release vind ik niet dat er toen nog veel boeiends uit kwam.

    Bang dat ze nu ook weer wat inzetten op de launch (maar imo nog steeds matig) en er straks weer vrij weinig uit gaat komen. Ik mis echt fatsoenlijke AAA titels.
    Sluit ook niet uit dat als F1 met VR komt, dat weer een update is die een half jaar later komt ofso.

    Feit dat PSVR1 games niet compatible zijn vind ik ook jammer, maar is allicht een technisch verhaal.

    Toch wil ik hem wel graag halen haha.
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Het jammere is dat er geen native ondersteuning is voor PC, dan had ik voor beide platforms nog iets. Nu is het iets te beperkt voor de PS5.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  4. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Nog een nadeel inderdaad.
    Maar dan speel ik gt7 in VR en zit ik straks in t najaar forza Motorsport weer flat te spelen op de Xbox. Ook kut.
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Of (zomaar een gek idee)...je geniet gewoon nu van wat het NU wel levert, en ziet vanzelf wat er komen gaat.

    Geen enkele console heeft een beeld van de komende 2 jaar 2 weken na release. Het is altijd hopen op goede games, maar garantie heb je nooit.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  6. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.775
    Twee jaar garantie meestal toch?

    Maar zonder grappen moet die werktitel niet zo zeuren. Koop dat ding of niet, gezeik hier allemaal. Toffe gadget en vergeleken met PS5 launch best veel launch titels die de moeite waard zijn
     
  7. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Oke ga hem bestellen. Goede verkoop praat.

    Kan ik 3 weken gamen en daarna wachten in de hoop dat ze nog een keer iets gaan uitbrengen wat er toe doet.
     
  8. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.775
    Waarom kom je lopen zeiken over iets wat je toch niet wilt gaan kopen dan? Ik ga toch ook niet in Fifa topic lopen verkondigen dat ik voetbalspellen kut vind. Koop dat ding dan niet
     
  9. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Niet gaat kopen? sta al een maand lang dagelijks op het punt dat ding te bestellen en ik heb hem 2 uur geleden uiteindelijk ook besteld.

    Ik vraag alleen of hij bij jullie nog intensief gebruikt wordt of stof ligt te happen? En dat ik enerzijds bang ben dat het net als psvr1 daarna niet veel soeps meer is qua releases.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  10. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.775
    Ahh leuk man. Laat weten hoe die bevalt. Naja, anders zet je met straks met 80€ verlies op Tweakers ofzo. Heb je alsnog leuke tijd gehad toch?
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  11. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    die opmerking over het verkopen paar post terug heeft me letterlijk over de streep getrokken haha
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  12. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Kon niet wachten dus net een opgehaald via tweakers. Nu beetje installeren, alleen dat werkt al tof met die eye tracking. Nu even playseat erbij en maar is kijken naar gt7.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  13. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Eerste indruk toch wel weer tof. Gt7 werkt lekker, auto zelf waanzinnig mooi, ook via je garage of brand central en dan de auto in VR bekijken is insane mooi. Andere auto's zijn helaas wel wat onscherp op de baan.

    Verwachting van graphics was wel dit eigenlijk. Reviews waren lovend, een hoop gebruikers daarna wat kritischer.

    Call of the mountain vind ik een stuk mooier. Werkt best tof, na 1.5 u nurnburgring en daarna half uurtje Call of the mountain toch klein beetje hoofdpijn dus maar gestopt.

    Heel raar, ben zo gewend aan de armen in Horizon dat ik nu in bed lig en terwijl ik naar mijn tv kijk mijn eigen arm even waarneem als niet mijn eigen. Lastig te omschrijven maar echt even in de war haha. Alsof de afstand naar mijn eigen armen en de diepte niet klopt.

    Een groot voordeel is toch die immersie, helemaal afgesloten ben ik echt even weg van de wereld. Misschien dat ik ook wel flat ga spelen op dit ding, ben namelijk vaak afgeleid tijdens het spelen door buiten, telefoon, omgeving etc. Misschien dat ik dan eens wat verder kom in Hogwarts.

    Afijn, bril zit prima, controllers ook goede vooruitgang. Die halve fingertracker is mwah, 3.5mm jack in de koptelefoon is top en die oortjes zijn redelijk, maar de manier waarom ze vastzitten aan je koptelefoon is wel fijn. Als laatste is die knop om je omgeving te zien zonder de bril af te zetten wel echt een hele fijne feature, even een slok drinken nemen zonder mijn glas om te tieven.

    Doel van morgen is om de vrouw verslaafd te maken. Puzzling places is wel geschikt denk ik.
     
    MAD 1976, Killamonkey en Jorrie vinden dit leuk.
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Tip voor je vrouw; er is een soort animal crossing game, ben effe de naam kwijt, ziet er erg zen en relaxed uit, lijkt me best leuk tussen het 'serieuze' gedoe door.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  15. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.775
    Beat Saber was een groot succes hier bij de vrouw. En I Expect you to Die ook
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  16. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    De vrouw vond op psvr1 vooral Eagle Flight leuk. En een tijdje VR the dinner duo.

    Edit. Puzzling places slaat wel bij haar aan. Al speelde ze de demo van call of the mountain ook in 1 ruk uit, zonder al te veel moeite.
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2023
    Killamonkey vindt dit leuk.
  17. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Edit: werkt niet meer. Game is nu gewoon los €39.99


    Deel 1 van Walking Dead Saints & Sinners is tegelijk met chapter 2 ook voor psvr2 uitgekomen.
    Volgens vele de beste game op psvr1.

    Hij zat bij ps+ dus met de ps4 tourist update voor €9,99 heb je de ps5 versie.

    Sterker nog er is een foutje waardoor je nu voor €9.99 heel deel 1 kan krijgen, ook als je de ps4 versie niet hebt. Je hoeft alleen de ps4 tourist update te kopen inde store. Bron: reddit en bevestigt door mij en een vriend van me.
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2023
    Killamonkey vindt dit leuk.
  18. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.614
    Leuk Bevonden:
    8.702
    ja nee ik ga m verkopen, ik speel 30 min en ben 3 uur duizelig. En het is gewoon teveel werk om zo'n ding op te zetten.
     
  19. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    971
    Leuk Bevonden:
    8.758
    [​IMG]
     
    Yerewn vindt dit leuk.
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Wat wil je ervoor hebben
     

Deel Deze Pagina