Als je niet gauw een ps4 besteld, krijg je hier ook ruzie. You talk the talk, but can you walk the walk? ;-) Kom op, you only live once....
Haha die ps4 komt er wel volgende week, maar die vr bril etc moef echt even wachten. Een week of wat terug ook al een 1500€ kostende gitaar gekocht. Ik heb het niet slecht maar heb ook geen bodemloze put.
Gelukkig hebben wij een oud account haha. Ik betaal altijd achteraf. Wij zijn vaste klant. Denk inmiddels dat de auto van de directeur wel van ons geld gekocht is..
Ik denk ook dat het aantal bestellingen telt. Dan weten ze dat het relatief safe is. Net even getelt, ik heb 179 keer wat besteld bij bol. Haha. Das best veel zeg.. Als je nagaat dat er ook best hele prijzige dingen tussen zitten..
Wel heel vet dit, zelfs in deze kinderachtige vorm zie ik echt gigantisch potentieel. En er is confirmed dat je dus elk spel en dvd of bluray erop kunt kijken in Cinematic mode. Of je eigen bestanden kunt draaien is nog niet bekend.
Heb dit account echt al jaren en heb er voorheen heel veel op acceptgiro op besteld. Wellicht dat er nog wat open staat. Zal er vanavond eens naar kijken.
Toen ik no man sky erbij had staan kon ik ook niet achteraf betalen maar aleen de headset wel dus vanaf bepaald bedrag zou het wel niet kunnen.
Achteraf betalen Bij de meeste bestellingen kun je achteraf betalen. Je ontvangt dan eerst je artikelen en betaalt nadien binnen veertien dagen via iDeal. Als de betaalmethode ‘achteraf betalen’ niet wordt aangeboden, kun je vanzelfsprekend een andere betaalmethode gebruiken. Als achteraf betalen niet beschikbaar is, komt dat door één of meer van onderstaande factoren: totaalbedrag van je bestelling soort artikelen in je bestelling eventuele onbetaalde facturen aantal bestellingen dat je eerder bij ons geplaatst hebt bezorging op een afhaalpunt één van je facturen is overgedragen aan hetincassobureau
It’s been an exciting week for PS VR, but we still have more news to share. Starting at 7:00 a.m. PT on Tuesday, March 22nd, pre-orders will open for the PlayStation VR Launch Bundle at participating retailers. Exclusively for pre-sale and in limited quantities, this bundle will include: All contents of the PS VR core bundle: PS VR headset PS VR cables Stereo Headphones PlayStation VR Demo Disc PlayStation Camera 2 PlayStation Move motion controllers PlayStation VR Worlds (disc) At $499.99, this bundle provides an unbeatable value for those of you looking to get right into VR gaming with your PlayStation 4. Since we’re including one of our top PS VR launch games, PlayStation VR Worlds, we know you’ll have a great experience right out of the box. This bundle will also be available in Canada for $699.99 CAD. If you miss out on this wave of pre-orders, fear not – we’ll have another wave in the summer. The core PS VR bundle, which has a suggested retail price of $399.99 USD / $549.99 CAD, is not available for pre-order.
Zeker geen Nederlandse/Europese site met een soortgelijke deal? Dit is de enige reden waarom ik mijn PS4 nooit heb weggedaan.
Geen idee de Pre order moet ook nog van start gaan. Thanks for your interest in pre-ordering PlayStation®VR! The PlayStation®VR Launch Bundle will be available for pre-order this Tuesday, 03/22 at 7AM PDT at participating retailers!
Fak, nog meer geld uitgeven..... ;-) Maar dit is een goeie deal daar ik geen ps4 camera heb of lichtgevende dildostokken
Dat is zeker een vette deal. Mja dat moet echt nog even wachten.. Net wel alvast een psn account aangemaakt. Lol...
Ik zou sowieso nog even wachten met die Move controllers te kopen, hoop toch zeker wel dat ze eens met nieuwe komen, vooral met meer knoppen. Erg weinig input mogelijkheden voor VR op dat ding imo. Misschien rond de launch van Dreams.