1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Playstation2 de moeite waard?

Discussie in 'Games' gestart door Avantar45, 3 nov 2004.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    PS2 heeft vooral veel goede RPGs. Verder zijn de online games SOCOM2, Killzone en Twisted Metal zeker de moeite waard. Ook is het online spelen via de PS2 stukken beter als met XBox.
     
  2. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben jij de eerste die ik dat horen zeggen heb. Iedereen zegt altijd dat Xbox Live vele malen beter is
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb ze allebei en bij XBL heb ik alleen maar problemen. Bij PS2 online heb ik nog geen problemen gehad. XBL heeft vooral veel lag maar dat komt omdat het P2P is en PS2 werkt met servers.
     
  4. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox is wel mijn favo platform en ik heb niet zoveel spellen voor de ps2, maar ik zou het zeker doen. De ps2 heeft naar mijn mening een betere controller voor vecht, race, skate games en de xbox een betere voor shooters. En met de graphics valt het ook mee als er maar moeite voor wordt gedaan, al is het niet van hetzelfde niveau als dat van de xbox. Koop de ps2 niet voor online gaming, want dat is de moeite niet of nauwelijks waard. Maar spellen als final fantasy, gta, star ocean, gran turismo, jak games en ratchet&clank games zijn absoluut de moeite waard.

    btw: playstation online maakt meer gebruik van p2p en niet de xbox. Nagenoeg alle ea games zijn p2p.
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2004
  5. Culemborg

    Culemborg XBOX VERSLAAFD

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    je moet het eigenlijk niet vergelijken met de xbox want dan wint de xbox het toch maar ik heb ook een ps2 en het is een prima ding vooral nu met de nieuwe gta:):):)
     
  6. kevin_

    kevin_ Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm... zou zelf NOOIT meer een ps2 kopen nadat ik een Xbox had gekocht.... Ik kocht eerst ps2, toen Xbox en toen mn Cube.... Ben eigenlijk meest tevreden met de Gamecube.... Xbox ook uiteraard... maar ps2 niet _0/
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Is ook zo over het algemeen genomen. Er zullen vast uitzonderingen zijn, maar over het algemeen is X-box live vele malen stabieler dan PS2 online. Bij mij iig zeker.
     
  8. kevin_

    kevin_ Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt.... ps2 online stelt niet al te veel voor...
    xbox live is erg goed !

    enja nintendo ga ik niet eens over beginnen, heb modem enz, speel Phantasy star 3 nu online, is alles behalve slecht... maar hadden veeeel meer spellen online moeten gaan !
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Online voor de Cube? Bestaat dat dan nog..??? ;) . Dat stelt echt geen ruk voor gewoon......
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Waren erg weinig games. Alleen PSO volgens mij. Ik speelde wel Mario Kart DD online via de PC. Bijna geen lag.
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Huh, Ik kende echt alleen maar PSO..... Ik heb er verder geen ervaring mee, en ik bedoel ook niet dat NGC online slecht zou werken maar ik dacht dat het gewoon echt verder niet bestond of dat er bijna geen animo voor was/is..
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Animo weet ik niet, maar er kwamen gewoon geen games uit. Linken via de Cube was wel cool. Games zoals Mario Kart hadden ze gewoon online moeten maken was maximaal geweest. Ik weet ook niet of er nog games komen voor de NGC die online kunnen. Waarschijnlijk zal dat dan op de nieuwe Nintendo worden, want lang kunnen ze niet achter blijven op de PS2 en XBox.
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Tja,

    Ik denk dat de achterstand al vrij groot is op het gebied van online gamen (zeker tov de Xbox). Dat is best jammer want games als Mario Kart zijn super om online te spelen.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Mario Kart is wel online te spelen op de manier hoe ook Halo 1 online te spelen is. Maar het klopt wat je zegt de achterstand is al erg groot.
     
  15. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Gaat deze topic niet over of de playstation 2 de moeite waard is ?

    Ik heb net uur geleden ps2 gekocht, met rachet en clank 1 :D whiiihooo.

    Eens even kijken of dit spel dope is :p daarna volgt deel 2 en 3
     
  16. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kun je eigenlijk online spelen met de ps2? moet je daar nog voor betalen of kan je er gewoon een netwerk kabel in pleuren en spelen maar?
     
  17. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kost het niks.
     
  18. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    enige wat je nodig hebt is een network adaptor (voor de orginele ps2)
    kost iets van 50 euro geloof ik.
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    €26,- kost de netwerk adapter. Je hebt ook een memorycard nodig om online te spelen maardie heeft waarschijnlijk iedereen met een PS2!
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2004
  20. Avantar45

    Avantar45 OpticonNL

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm d8 echt dat ik dit topic begon om erachter te komen of de ps2 de moeite
    waard is, alleen het is nu alweer compleet een andere richting opgegaan.

    ik heb ondertussen een ps2 aangeschaft en het bevalt me zeer goed.
    dus ik bedank fftjes alle mensen die serieus op mijn topic gereageerd hebben _O_
    mede dankzij jullie heb ik m toch gehaald. *) hehe

    maar nu kan ik tenminste ook zeggen dat een ps2 de moeite waard is.
     

Deel Deze Pagina