[PC] Playstation2 de moeite waard?

Discussie in 'Games' gestart door Avantar45, 3 nov 2004.

  1. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    zijn er nog interessante packs?
    me zus haalt er 1 voor SA en Spiro 8)
    mooi kan ik er ook op spelen
     
  2. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    eh weet ik nie.....


    ik had eerst me ps2 gekocht 2 jaar geleden of zo en vorig jaar met de Kerst kreeg ik een X Box....dit jaar Games (Zo wel een PS2 game als X Box Game)


    duz GTA SA & halo 2 :p
     
  3. Graves

    Graves Crimson Ghost

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Is PS2 de moeite waard?
    Nee.

    Op een paar 'wel aardige' games na (die ook op andere consoles te verkrijgen zijn) zijn de meeste PS2 spellen gewoonweg kut. Ik spreek uit ervaring :)

    ..Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk.
     
  4. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    idd want er zijn heel veel zalige games op ps2 ;)
     
  5. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    PS2 is gewoon een aanrader ...zeker vanwege JaK 3 , GTA SA , Killzone , GT4


    zeg nie dat dat geen toppers zijn !!
     
  6. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik zou wel een ps2 kopen voor GTA:confused:A.. maar ja da's wel 1 game. Tuurlijk, GT 4 is een goede game, maar onlangs hoorde ik dat-ie defenitief niet online zal gaan. Het Sony netwerk is gewoon niet goed genoeg. En dat zegt wel wat. Dan toch maar voor Forza motorsport kiezen denk ik....
    Al zou GT 4 online wel roeleren..online racen lijkt me echt top. Neemt overgins niet weg dat GT4 wel gaat verkopen.
    Ik snap niet dat Sony wel de moeite neemt om RC3 wel online te laten gaan, en GT 4 niet. Als je de keuze hebt zou ik voor de laaste kiezen. Alhoewel, ze hadden beide online moeten gaan :)
     
  7. soulhunter

    soulhunter Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerlijk gezegd heb ik 1.5 jaar geleden een xbox gekocht omdat ik dacht dat de ps 2 zijn beste tijd wel een beetje gehad zou hebben. En ik vond het systeem minder omdat er veel casual games uitkwamen + de gfx.

    Maar nu moet ik eigenlijk op mijn mening terugkomen, de ps 2 doet het dit jaar beter _O_ dan de xbox qua games naar mijn mening. Dit vind ik eigenlijk best opmerkelijk aangezien de ps 2 veel ouder is.

    Laatste echt goede game naar mijn mening die ook excusief zijn:

    Xbox: ninja gaiden, halo 2, en fable al minder.
    ps 2: gta sa, r en c 3, jak 3, gt 4, mgs 3, en duidelijk minder killzone.

    Als ik het zo bekijk wint de ps 2 toch, ik heb weinig geld, anders kwam er zeker één ps 2 in huis. Misschien gewoon alleen al om microsoft te 'straffen' voor de toch wat zwakke line up achteraf.

    De NGC doe ik eigenlijk tekort, maar die heeft zo op het einde van het jaar ook een paar zeer goede games beschikbaar: tales of s, metriod, paper mario.

    Wat vinden jullie op dit moment van de ps 2?
     
  8. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ze moeten eens opschieten met MGS 3 hier uit te brengen.. zal wel weer maart/april volgend jaar worden als ik het nieuws erover lees :mad: Voor die tijd zie ik geen reden om een ps2 in huis te halen. Jak and Daxter en ratched and clank lijken me nog wel leuk, maar voor de rest niet echt titels die ik moet hebben, aangezien ik niet van voetbal of auto games hou :{
     
  9. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Eerst wel, nu niet meer.
    als je dan toch een playstation wil, wacht dan tot deel3.
    de PS2 is veel te oud..
     
  10. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde dat de ps 2's laser wel snel kapot gaat. De spelcomputer draait de schijfjes wel, maar kan de spellen niet meer lezen.


    http://www2.trosradar.nl/?url=PHP/news/21/557


    Da's wel vervelend. Is dit nog steeds actueel of gebeurt dit niet meer ?
    Gebeurt dit ook met de PsTwo ?
     
  11. CHAOZ LORD

    CHAOZ LORD Xlife

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dus bullshit, een ps 2 laser gaat net zo lang mee als een Xbox laser mits je er niet verkeerd mee omgaat.

    Ik zou iig wel een PS 2 kopen, GTA SA is het gewoon waard om sony`s console in huis te halen. Hiernaast heb je natuurlijk nog de bevaamde FF reeks die nog nooit geevenaard is door een andere RPG. Daar naast heb je volgend jaar ook nog eens titels zoals MGS 3 en natuurlijk de volgende FF.
     
  12. DvDongeren

    DvDongeren Active Member

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een onzin :p

    ------

    ik heb sinds pas ook een ps2 gekocht, geweldig ding =D
    Lachwekkend als je hem naast je xbox hebt staan :p klein rot ding _O_
     
  13. kevin_

    kevin_ Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    achja, ik doe der niet vveel mee.... Xbox en Gamecube vullen elkaar kwa games perfect aan.... Games als Ninja Gaiden en Halo voor mn Xbox, en verder Heerlijk Zelda, Metroid Prime, Mariogames etc. Waarom ik een ps2 heb ??????? geen idee :confused:
     
  14. CHAOZ LORD

    CHAOZ LORD Xlife

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor goede RPG`s die op zowel de cube als ook op de xbox amper te verkrijgen zijn.
     
  15. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er ook weer een gekocht, nadat ik mijn vorige 2 jaar geleden verkocht heb! Ik ben er nu wel blij mee, vooral omdat de line-up nu een stuk beter is dan voorheen met:

    GTA SA
    JAK 3
    R&C 3
    KILLZONE
    GT 4
    FF REEKS
    EYETOY
    PS2 ONLINE (gratis) veel minder dan XBL maarja... toch leuk!

    Voordeel is dat hij nu bijna niks meer kost ik heb de silver ed 3 maanden gelden gekocht via xbazar voor 110€ met 2 controllers en 8mb mem. Shit over de Mem gesproken wat is dat toch klote, tegenover de 8GB... Das wel een terugstap maarja.

    Achhh ps2 heb z,n voordelen en xbox ook, ook met games dus ik heb ze allebij!
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2004
  16. kevin_

    kevin_ Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig maakt cube dat wel goed voor me, Tales of Symfonia is zooo bruut ! en dan komt Baten kaito nog, ik ben ook verslaafd aan Phantasy star online 3 op cube ( jaja ik zit online met de kubus ;) ) ent werkt nog ook ! en FF: CC is ook tof.
     
  17. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook een PS2 ik denk wel dat hij de moeite waard is alleen ik heb er maar 3 spellen voor.... fifa 2004, gt3,en tekke 4 dus egt veel doe ik et niet meer maarja dat komt door de sterke lineup die de xbox had en die van de Ps2 bleef afgelopen jaar toch wat achter vond ik ... uitgezonder gta ( die ik trouwens nog wil halen ben nog aant twijfelen tussen die en NFSu 2)
     
  18. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja, ik zou er nu denk ik geen kopen:

    -ps 2 heeft achterhaalde graphics
    -heeft nu weinig zin om ps2 te kopen--> is al vanaf 2000 uit
    -verouderd systeem: Lange laadtijden+laga framerate bij veeleisende games
    -Weinig goede games op GTA:confused:A na(mijn mening)
    -te veel spellen als EyeToy & Singstar enz..
    -mindere online ondersteunig
    -ps3 komt alweer straks uit.. en PSP natuurlijk
    -Weinig goede exclusieve titels
     
  19. _TP_

    _TP_ blaaaaat

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    weinig boeiende spellen op de ps2 vind ik en het ziet er niet uit. dus nee.. ik zou er zelf geen kopen
     
  20. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou nog eerder een cube kopen dan een ps2 en als ik het toch zou doen, dan deed ik het voor GTA SA. Maar hopelijk komt die game nog gewoon op de Xbox uit.
     

Deel Deze Pagina