1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

playstation3 200 keer sneller??

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door sjef van dienst, 5 mei 2002.

1. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je bent net zo'n jehova's getuigen die over zijn (ongewesnte) voet tussen de deur doet.

Echt moeilijk irritant die kinderlijk opmerkingen steeds.

Je zegt steeds 2 dingen:

-Playstation 2 is sneller gamecube en Xbox.
    -Playstation 2 graphics zijn nu al beter dan Game cube en Xbox.

Twee dingen die door ps2 developers zelf ontkend worden.

Dan ben je ECHT fanaticus... (en blind maar dat terzijde)

Oh, en irritant niet te vergeten.

2. GTA-Lover

GTA-Lover Heet nu Celtic-X

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm... 200x sneller, ik denk het niet. De prossessor-technologie die er nu is zit een grens aan, op een bepaalde snelheid wordt die te heet, heb ik een keer in een computerblad gelezen. Dus dan zou Sony een nieuwe technologie moeten uitvinden.. :confused:
    Maar goed ik heb nu lekker een xbox en ik ben er erg tevreden mee, als die ps3 of xbox2 uitkomt wil ik toch geen console meer.
    (ik ben nu 15, als ik volwassen ben hoef ik dat niet meer, DE XBOX IS M'N EERSTE EN LAATSTE CONSOLE, 8) ik heb hem gekocht omdat het nu de beste op de markt is en welke dat over een jaar of 3 is kan me geen ruk meer schelen). :cool:

3. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    dat 200x sneller is niet verzonnen door sony zelf maar door een of andere site en iedereen nam dat over.

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    mjah het kwam van een persbureau af die het had van 'inside-bronnen', maarja je weet hoe dat gaat, zon gangster werkt bij Sony ;

Yow yow yow mo'afuckah, ik werk bij da Sony weejewel, en we zijn dus bezig met die mega vette laue dope playstation 3 he you know wa im sayin'. Die processor jonge wohoo die wordt geen 200 fucking keer sneller !

5. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0
    En wanneer ben je dan volwassen? Als je 18 bent of pas met je 21 of met je 30e soms?

Toen ik mijn psx wegdeed zei ik ook dat ik nu nooit meer een console wilde. En nu met mijn 20 jaar toch die "kiddy" Gamecube gehaald en ik geniet weer als toen ik 8 was.

Ik weet nu dat ik altijd console games zal blijven spelen. Het is gewoon dikke vette fun.

6. sj0erd666

sj0erd666 Guest

200x zo snel, nee.
    Maar hij wordt sneller dan de Xbox.
    Maar de xbox-2 zal zijn ass wel beaten.

7. Paula

Paula Guest

Noem het een hobbyist die zijn hobby niet al te (met nadruk op NIET) serieus neemt [​IMG] [​IMG]

8. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Wou ik nog typen maar toen waren de 5 seconden tijd die ik normaal aan sukkels uitschelden besteed al op ;)

9. sj0erd666

sj0erd666 Guest

en als ze zeggen dat ie 200x sneller wordt, we zullen zien wat de toekomst ons brengt:)

10. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

gangster uit tilburg zeker

11. sj0erd666

sj0erd666 Guest

i agree 8)

12. Xbox4life

Xbox4life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    200x sneller kan WEL, ibm heeft namelijk al een jaar geleden een nieuwe technologie ontwikkeld om processors te maken vanaf 200 gigihertz, de processor zit nog in de testfase en zal dat de komende jaren nog wel zitten...

13. Solid_Snake

Solid_Snake FF XI that's Xbox

Leuk Bevonden:
    0
    200x sneller als de PS2 kan denk ik wel :) maar als de Xbox nog niet. Dat zal vast wel komen. Ik denk alleen dat de PS3 als die komt dan wel erg duur zal worden door de dure hardware wat er in zit :). Daar moet sony wel rekening mee houden. over 3 jaar ben ik 18 en zit ik in 5 HAVO en dan ben ik eindelijk zelfstandig en kan ik mijn eigen geld besteden. Ik denk overigens dat ik wel een PS3 ga kopen. Maar ook de opvolger van de Xbox komt hier dan te staan :)

Cause Xbox r00lt

Deel Deze Pagina