1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

pm'en op xbazar

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door boomer, 3 jan 2004.

  1. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Mischien vinden jullie dit een heel stom idee, maar ik leg het toch maar voor. Als mensen iets te koop aanbieden reageren er vaak mensen met zie p.m. Persoonlijk vind ik dat dit de marktwerking niet echt ten goede komt, want dan bied je op iemand z'n spel door een post te plaatsen en dan p.m iemand de aanbieder met een iets hoger bod en dan is het spel ineens weg. Ik zou daarom ook graag willen dat je, je bod gewoon post inplaats van een p.m te sturen. Mischien zou er een regel voor kunnen komen.
     
  2. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik vindt het wel een slim idee, hoewel ik nauwelijks op
    Xbazar aanwezig ben!
     
  3. Q-Dancer

    Q-Dancer Guest

    Hoezo een regel? Handelen is handelen, als je iets graag wilt moet je snel wezen en goed bieden..klaar
     
  4. biertje-bbm

    biertje-bbm Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk pm ik een bod liever. Het gebeurt af en toe dat ik veel lager bied dan dat de verkoper in gedachten had. Dan verpest je eigenlijk zijn verkoop thread omdat niemand meer normaal bied
     
  5. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt het niet tegenhouden. Gewoon zo laten, als aanbieder moet je gewoon zorgen dat de ander ook weet wat het bod is. Als ik via PM een bod krijg update ik mijn thread meteen, en als meer mensen aan het bieden zijn krijgen ze soms ook nog een PM.
     

Deel Deze Pagina