Ja de site is idd wat leeg maar we beginnen ook pas net en om een mooie site te maken meot je wel poen hebben en dat hebben we niet echt SPonsors mogen zich trouwens ook melden xD
Kweet gewoon nu al dat jullie lang nie zo retarded zijn als ik Edit sposers melden zich niet die zul je zelf moeten zoeken
Mensen die nog steeds Gears of War willen spelen moeten zich dus vooral melden, maar ik begrijp dat dat er niet veel zullen zijn!
hey jullie ware toch eerst ook hlh? We zoude nog een scrim doen toch? Tss? Of nouja, gewoon wat oefenpotjes voor het hlh tournooi? Lijkt me lachen toch. Add Tss john als je wil, dan oefenen we wat.
Ja wij zaten eerst in HLH alleen dat klikte niet echt. Ik weet niks van een scrim xD maar het lijkt me leuk!! Zit je met FeaRRRR in het team? Ik zal je toevoegen en dan spelen we wat potjes
Even advies voor de mensen van PoC. Ga nu niet meteen TE snel alle teams samenstellen via een xboxworld forum. Dan loopt het geheid fout xD.
Nee we proberen gewoon eerst wat mensen te recruiten en dan kijken we hoe het gaat... maar waarom zou het fout moeten gaan dan?