Hey man. Ik zie dat jullie nog mensen zoeken. Ik ben met 2 vrienden waar ik altijd mee speel en we zouden wel een try out willen. Voeg me toe op live als je intresse hebt. DC v2beta.
qG 3-0 was het trouwens, ofja 2-0 toen moest er een van hun weg, we willen die laatste ronde nog wel overspelen als het nodig is
Maar als ik het goed bekijk, op de site van HLH, dan bestaat Team Platinum uit o.a. Death Treath NL. Maar in dezelfde poule staat ook Piece of Cake... Kortom, strijd Death Treath NL nou tegen zijn eigen clan?
Of Team Platinum is ermee gestop. (wat zo is) Maarja, lijkt me niet nodig om de laatste overnieuw te spelen tenzij PoC of qG erop staat.
@MerQ/Realistiq doe maar 3-0 want jullie waren gewoon beter!! We willlen ngo wel keertje tegen jullie scrimmen ofz als we taktieken beter hebben besproken want het ging niet lekker @v2beta try-out komt eraan \o/ @Nanoic3/MerQ Mr Hardstylez zit niet langer meer in PoC! We hebben nu geen GoW team meer!
kunnen we dat gow team beter gewoon helemaal niet doen tenzij er echt een paar zijn de het heel graag willen
Ja was leuk he 50-27 50-31 50-49 we moesten gewoon inkomen!! Al hadden we nog meer gespeeld tegen jullie dan hadden we gewoon dik gewonne