Zn profielwerkstuk gaat over mij en dan vooral m.b.t hoe goed ik ben in halo. Ben al eerder deze week naar groningen geweest zodat fearr mij kon interviewen. In zijn profielwerkstuk vind je biografie van mij, fotos van mij, en wat gameplay van mij. Ik denk dat je wel een dikke voldoende haalt hoor fearrrr! Kom je zo dan even online?
Luminol, een te geniaal stofje licht op als het in contact komt met bloed. Het ijzer in het hemoglobine van het bloed katalyseert dan de reactie tussen luminol en waterstofperoxide \o/ Echt te vet Sorry moest ff slim doen maar er staan wel echt geniale dingen in ons profielwerkstuk
Nah zit nu niet meer bij TsS allemaal beetje raar gelopen. En er was mij niets verteld van het 2v2 toernooi in de kerstvakantie!! Vast niet omdat twilight en ik anders gewonnen hadden \o/ Ik zit nu in het team met airwave kamachi en twilight en er komen al wel weer wat mooie toernooien aan dus hopelijk zijn we dan van de partij
Dat is wel een best team!! Gaan jullie ook clantags maken enz ?? Beter van niet dat is 2007! 2008 is zonder clantags! Wij lopen alleen achter